Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Hahaha toen ik dit zag dacht ik eerlijk gezegd ook: wat een skeer beetje rijst/lunch. Volgende shot: ik heb SUPER veel zin in mijn heerlijke lunch oid :crazy_face:

1 like

Volgens mij is de man van Willemijn regelmatig weg van huis omdat hij een eigen bedrijf/ zzp heeft waarbij hij op booreilanden werkt. Dan is ze dus inderdaad die periodes alleen.
En de man van Martine is beveiliger met volgens mij ook een eigen bedrijf, dan werk je ook op hele andere tijden. Dus als hij 's avonds of 'snachts werkt is ie er dus inderdaad niet in de ‘avondspits’ en lijkt me dat ie niet om 6 uur vrolijk weer naast z’n bed staat.
Neemt niet weg dat ik kriebels krijg van het woord ‘avondspits’, maar verklaart wel waar hun partners dan zijn.

4 likes

Ja ik ben haar ook even gaan opzoeken. Verschrikkelijk. Af en toe zijn er van die periodes dat het lijkt alsof er opeens heel veel jonge mensen overlijden terwijl dit natuurlijk altijd zo is maar dan hoor je er niet over. En als het dan iemand is die je kent (familie/vriend) of iemand die je volgt, kan je soms het idee krijgen dat er opeens een soort van vloed van dode jonge mensen is.

Ik moet wel zeggen dat ik er niet ‘bewuster’ van ga leven. Dat hoor je dan vaak mensen zeggen maar ik heb dat nooit zo. Misschien is dit een biecht, maar goed. Ik gooi mijn leven niet om als ik zoiets hoor, maar verlies mezelf dan eerder in het verdriet van de mensen om diegene heen. Dat ik hoop dat ze genoeg steun/hulp krijgen en alles.

Totaal overbodig verhaal ook dit. Maar goed, bedankt voor het lezen :wink:

9 likes

Ik denk dat dat in hun geval vooral het gevoel van ‘entitlement’ was dat mensen zo tegen de borst stuit. Zij claimen dat ze geen regulier werk KUNNEN doen, omdat ze te veel gezien hebben en te veel invloed hebben op het leven van anderen. Naast dat dat gewoon een absurde claim is, vind ik dat ook wel wat zeggen over hoe hoog in de bol ze het hebben, hoe belangrijk zij zichzelf vinden en wat voor een opgeblazen idee ze hebben van wat ze doen. Want uiteindelijk zijn ze net als andere toeristen mensen die veel (milieuonvriendelijk) vliegen, en consumeren. Zij maken geen enkel verschil, maar op de een of andere manier denken ze van wel.
Ik vind het een beetje raar dat die moeder ze financiert, maar dat is haar eigen keuze. Alleen hoe zij het brengen dat er voor hun geen andere manier is van geld verwerven dan dat van anderen te krijgen, daar krijg ik ook de kriebels van.

9 likes

Heeft Sanneke nou al de hele dag geen instastories gepost?! :open_mouth:

1 like

:pensive:

Whatsup foef? Zeg nou zeg nou zeg nou

Jeetje wat schaamteloos dit

9 likes

Martine heeft haar bijzondere vocabulaire van haar moeder denk ik!
Ze zegt in de laatste video ‘Zoals mijn moeder altijd zegt: sommige mannen moet je met een viool in hun reet blazen’.
:face_with_raised_eyebrow: :o_o: :thumbsup:

27 likes

Huh, wat moet dat betekenen dan hahah

Geen idee!

Ja inderdaad, meer kan ik er ook niet van maken. Heb de vlog niet gezien, maar hoe ze daar bij komen snap ik ook niet haha

Huilt over kapotte camera en maakt ondertussen stories met camera van mobiel (die er nog prima uitzien)
 Serieus, vlog dan gewoon door met je mobiel :neutral_face:

1 like

Oh man, ik ergerde me er vanaf het eerste moment al aan dat die Laurie Expeditie Robinson gebruikte om influencer te worden. En dan nu ook nog bij je volgers schooien om een camera. Vind dit net zo schaamteloos als Sophie Hol die een fundraiser hield om de dierenartskosten voor haar kat te kunnen betalen. En een maand later gewoon weer lekker shoppen.

9 likes

Vind dit soort dingen zo walgelijk. Alsof je een dure camera moet hebben om te vloggen en niet even een een a twee maandjes zou kunnen sparen als hij echt zo nodig is.

2 likes

In de nieuwe vlog van Ik vrouw van jou verteld Joyce over dat haar studieschuld wel tienduizend euro invloed heeft op de hypotheek, blijkt ze nog maar 800 euro studieschuld te hebben (was ooit 2000). Ik ben even stikjaloers. Verbaast me wel dat zij met alles wat ze kopen dit niet eerder hebben afgelost omdat het “een hele hoop geld” was.

19 likes

Ja damn. Ik had hetzelfde haha. Ook echt “ja mijn studieschuld was 2000 euro” Ik ondertussen als ik inlog op DUO:

89 likes

Ik durf niet eens meer in te loggen op duo om deze reden haha o e p s

22 likes

Same. Maar heb toch al een huis dus yolo :joy:

16 likes

Pfff zij is gewoon zo irritant, ga een baan zoeken dan ofzo?