Inderdaad heel eerlijk van haar! Ik vond haar toen ze net begonnen was heel leuk maar ben een tijd terug gestopt met kijken (mede door de vele shoplogs), maar ga haar nu weer een kans geven.
hahaha ik keek ook naar de foto en dacht nog “wat een sneu beetje nasi”.
Weet niet of ik moet lachen of huilen…
Hahahha skeer eten is wel een van mijn lievelings comedy categorieën
Ik vind t ook super jammer dat de views van Sabine zo dalen, wel leuk dat ze een ‘eigen’ bakmix heeft uitgebracht.
Zo klinkt het wel een beetje flauw. Tuurlijk kocht ze de spullen voor zichzelf. Maar in die tijd kreeg je met shoplogs veel views en omdat ze met haar kanaal wilde groeien nam ze die vaak op.
Nobody:
Mascha: Ik krijg heel veel vragen over de Mascha Planner!!
Maar ik dacht dat die Mascha planners het serieus wel goed deden toch? Weet niet waar ik dit op baseer, misschien dat Mascha dat alleen zelf zei… Meen me zoiets te herinneren.
Ja dit snap ik dus ook écht niet. Onze dochter eet gewoon met ons mee, gaat om 19u in bed en 5 min later lig ik op de bank.
Zo gaat het bij ons helaas niet ik vind het wel echt avondspits haha. Heb Martines bericht niet gelezen trouwens
Ik heb het niet gekeken maar hier is het soms toch wel echt avondspits hoor. Eerst de hele dag werken, vermoeide (vaak mopperende)kinderen om 18.15 uur ophalen van de opvang en dan snel koken, eten en de kinderen douchen zodat ze niet te laat in bed liggen. Tegelijkertijd ook hun schoolspullen nog opruimen en de keuken enz enz. Ik wil niet pretenderen het drukker te hebben dan een ander, maar ik ervaar het soms wel als de spits
Die kan toch gewoon meehelpen met de avondspits? Ik gok dat de meeste moderne gezinnen dit gewoon samen doen hoor En dan is het nog steeds druk neem ik aan. Ik ben blij dat ik het enige wat na het werk moet doen is eten maken en op de bank ploffen.
Hahaha alsof Mascha gaat zeggen; ja de planner loopt maar matig en ligt eigenlijk in de Etos sale bakken (wat zo is )
Tuurlijk zegt zij dat het goed loopt, toch?
“Mijn planner was een dermate groot succes dat ik het belangrijk vond dat mijn product voor iedereen beschikbaar is. Daarom is een deel voor een gereduceerd tarief beschikbaar in de salebakken bij de Etos.”
Oh wat goed dat ze dit nu inziet. Ben wel benieuwd wat voor video’s ze nu maakt, kan me niet herinneren dat ik ooit iets anders heb gezien dan een shoplog of een weekendvlog met haar vorige vriend.
Hmmm ik heb er ook maar 1tje maar ik snap het ook ergens wel. Mijn zoontje is dan echt doodmoe en er komt bijna niets anders meer uit dan huilen dus dan moet alles super snel en onder de zenuwen . Het duurt op zich niet lang en erna chill op de bank maar dar stukje avond vind ik ook minder leuk
Unaniem een belachelijk groot succes
Ik geef het weer op met Claire L. Ik kan al die grapjes/mimiek/rare accenten/spelling enzovoort niet meer aan. Het wordt alleen maar erger joh
Jullie hebben toch al wel de datum van inschrijving voor de mokkencollectie van wil&tien in jullie agenda gezet he?! Er zijn maar 250 mokkenpakketten te koop en ze verwachten een stormloop. En we willen natuurlijk niet misgrijpen
Ik heb hun boek gekocht.
naar welk topic zal ik verkassen?