Maar dan mag je het toch nog wel vervelend vinden?
Er staat dan ook nergens dat dat niet mag? Ik reageer enkel omdat ik zelf vind dat tegenover alle nadelen die hierboven genoemd werden ook enorm veel voordelen staan waar hij zelf van lijkt te genieten. Het is uiteindelijk een balans.
Ik zal vragen of ie nog ergens ruimte over heeft voor mmmm.mmmmm.mm.
Misschien op zn piel
die knakker heeft alle populaire leen bakker quotes op zn hoofd haha
Ja dat werd hierboven ook al opgemerkt
Hij was 10 jaar geleden nog tabula rasa.
Hahaha nice gebruik van tabula rasa
Romy Bres who?
Irma Knol upload vanmiddag haar eerste video op haar eigen YouTube kanaal. Hele familie Knol straks op YouTube haha (alleen Sjen mist nog). Het is trouwens een Q&A met Enzo, Milan en Sjen erbij.
Ik vind haar wel echt super grappig, dus ik ben wel benieuwd naar haar vlogs.
Ja ik ook haha, Irma lijkt me ook echt een hele leuke en lieve moeder.
Ja echt wel. En zie haar daar zitten tussen 3 van die stoere jongens. Ik zou als moeder me echt zo trots voelen als een aap met 7 lullen. Ik bedoel, als je leest wat ze allemaal hebben meegemaaktâŠ
Oh en ik vind de opa en oma van Enzo (enz) ook zo lief altijd haha.
Ik vond vooral de reactie van irma heel leuk toen enzo even vertelde dat hij weer een nieuwe auto had gekocht. Echt prachtig.
na al mijn/onze haat op aimee en haar 1000 shoplogs wil ik toch eventjes iets toevoegen! ik kijk een video van haar en daarin vertelt ze dat ze die shoplogs deed en veel kocht alleen om de views⊠veel te kopen om een shoplog video te kunnen vullen en shoplogs lekker makkelijk views pakken is/was
heel eerlijk van haar. ze doet nu ook geen/zelden shoplogs meer.
ik ergerde me oprecht zo hard aan al haar shoplogs en koopdrang my god. ze zegt ook dat ze in een nasleep zit van â aimee die altijd zo veel koopt/kochtâ en dat vindt ze irritant want ze heeft haar levensstijl aangepast maar ze neemt het niemand kwalijk want dat heeft ze zelf op zich afgeroepen zegt ze
ik ga proberen mijn beeld over haar te veranderen, vind dit wel heel eerlijk van haar
Ik snap niet dat ik me hier zo aan erger maar ik kan het niet handelen dat zij ALTIJD MAAR WEER van diezelfde plastic borden eten ??!!!
Heeft ze die risotto met gewoon witte rijst proberen te maken?
Mijn handtekening heb je
Wat een aparte risotto. Ook wel echt een mini restje hoor, misschien drie happen?