Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Zij heeft zo en profile best wat weg van Jill eigenlijk :astonished::thinking:

@MevrWillem @Nidorina @Alchemy

Hahah ik had je bericht geliked paar dagen terug @Jetlag maar zat net op zijn insta te kijken en lees dat hij al 3,5 jaar een vriendinnetje heeft.
Die vlieger gaat dus niet op, helaas hahah. Leek mij ook wel leuk.

2 likes

Hmm nee dat zijn andere vrienden dacht ik. Die gast die films maakt en alwin helpt hem vaak met filmen en editen dacht ik. Die woont onder hem.
(ik voel me altijd zo’n freak als ik dit soort dingen dan weet over iemand die ik niet ken. Maar goed het is niet dat ik dit weet door dat ik loop te stalken, dit komt gewoon allemaal in de vlogs voor. Echt, waarom filmen mensen hun leven?? Lijkt me zo gek als zoveel mensen zoveel over je weten
 Maar goed dit is weer een ander verhaal hahah)

1 like

Hahahahahaha ik zou echt nooit iets in mn eigen handschrift getatoeërd willen hebben. Ik schrijf echt als een lomp jongetje van 3

9 likes

Romy ook

37 likes

Go big or go home, Pretty.

97 likes

Dit past hier ook wel thuis. Een jong Instagramstel waarvan de reisjes bekostigd worden door 1 van de moeders die twee baantjes heeft om hun reizen te kunnen bekostigen. Die moeder heeft het zelf ook niet breed. Nadat ze poep praatten (niet willen werken zoals normale mensen dat doen) kregen ze het boze internet over zich heen.

Some will tell us to get jobs, like everyone else and stop begging. But when you have the impact we do on others [ sic ] life, getting a job is not an option.

I recommed to travel with a lot of raw meat and always travel at night. I would recommend you to travel through South Sudan , Somalia Libya Congo and Central African Republic. Please touch every monkey you meet. Ebola isn’t dangerous at all. Wish you well

11 likes

wat een wereldvreemde ~2% edgY $~` mensen man man man
ja dit vind ik wereldvreemd van ze, hoe ironisch

1 like

Zijn moeder gaat hoe dan ook moeten blijven betalen, want zelf een normale baan vinden gaat die gast nooit lukken met al die tattoos op zijn hoofd. Echt, hoe dom kun je zijn.

1 like

WTF

Enerzijds komt dat koppel bizar op me over (ook weer niet Ă©cht) maar die reacties zijn pas bizar, heel heftig wel

Sophie die altijd Noor nadoet.

4 likes

Heftig, zijn hoofd is net zo’n houten bord met wannabe diepzinnige tekst op:

150 likes

Hahahaha in dit hoofd word er na gedacht , zijn er vieze gedachtes , is het soms heel lang stil

65 likes

:joy:

26 likes

HAHAHAHAHAHAHAAHAHA

5 likes

Ik vind dit te grappig, echt tranen over m’n wangen hier :joy:.

2 likes

Is het soms heel lang stil :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Maar het is ook te laat om er nog iets aan te doen. Die doelgroep kan je niet zo makkelijk veranderen. Iemand hier boven zei ook dat ze het knap vond dat hij altijd zo vrolijk is, maar er gebeurd zoveel off camera!

Het is toch een keuze om verder te gaan? Youtuber te blijven en het type content te maken dat zij leuk vinden. Ze zijn je op youtube zo vergeten (kijk maar naar de eerste generatie grote Nederlandse youtubers. Kijkt niemand meer naar om en deze kids behoren met een jaar of vijf niet meer tot zijn kijkers). Ik kan zo meerdere influencers, weliswaar minder groot, noemen die een bewuste shift in publiek hebben gemaakt. Zit een consequentie aan, want dan moet je forse aanpassingen maken in je levensstijl, maar onmogelijk is het niet. Als je miljoenen verdient met jonge kinderen als publiek horen bepaalde dingen daarbij. Vieze handjes op je auto moeten je niet verbazen.

Tuurlijk gebeurt er veel off camera, maar het is niet dat je een slachtoffer bent waarbij alles maar overkomt. Je maakt bewuste keuzes waarbij het probleem kan verminderen/verergeren.

13 likes