Ik snap niks van die tattoo’s, ze beschildert zichzelf altijd een hele andere kleur dan dat ze daadwerkelijk is, en die huid die tussen die tattoos doorkomt is gewoon echt een andere kleur dan dr gezicht. Je kan er moeilijk tussendoor plamuren.
Ik ken deze vrouw niet, waar moet ik haar van kennen?
Ze is de editer (video bewerker? Wat is het Nederlandse woord?) van Anna Nooshin. En de laatste dagen wat vaker besproken omdat ze bijvoorbeeld een paniek aanval had gefilmd en op haar verhaal op Instagram had gezet.
Thanks!
Oh jezus al die kinderen om die auto heen. Wat vreselijk.
Nou, mijn ouders hebben mij wel zodanig het fatsoen bijgebracht dat ik met mijn tengels van andermans spul af blijf en niet ga lopen schreeuwen naar mensen. Iemand mag dan nog zo bekend zijn, dan hoef je niet gelijk alle fatsoensnormen te overtreden.
Ooh maar dat zeg ik ook niet en bedoel ik ook niet, maar ik kan me best voorstellen dat je als ouder dat niet meer in de hand hebt als je kinderen wat ouder worden en je niet echt meer weet wat ze doen. Dan kan je alleen maar er wat tegen doen als je kind zich verraadt.
En ik ga er vanuit dat veel ouders hun kinderen dat leren, maar niet ieder kind volgt het advies van zijn ouders op en gooit zijn kont tegen de kribbe
Net even op de webshop van Jiami gekeken en er staan maar 2 items op? Zal wel geen succes zijn geweest :x
Ze heeft ook zeker geen blog meer? Ik keek even op haar website, maar daar staat de blog in ieder geval niet meer.
jawel, haar naam .nl
oh dat is niet echt een blog, meer portfolio
Haha ja dat bedoelde ik inderdaad. Ze maakt denk ik alleen nog maar video’s tegenwoordig!
Ja duh, bloggen is dooooood.
Jeeej Bonny is naar vietnam nog maar een paar weken wachten op haar vakantie vlogs. Vind haar vakantie vlogs altijd zooo leuk! Heb dat ook op haar foto gereageerd en ze heeft geantwoord nu heb ik er nog meer zin in haha.
Hier:
Gaat het over die tweet☺️ En gaat verder in #5
ah ik vind dit best wel zielig voor hem. Lijkt me echt vreselijk als je niet meer normaal ergens heen kunt gaan. Volgens mij is er geen enkele BNer die dit in deze mate heeft. Kan me niet voorstellen dat het fijn is om zo te leven
Hahaha wie kent nog Ziggy van Idols? Hij gaat serieus hier Whitney Houston - I will always love you zingen op straat.
Ahhh Ziggy <3
Ik vind wat betreft Enzo wel: die hysterische kids zijn ook zijn inkomen. Het is de doelgroep waar hij op mikt. Ik denk dat je, als je mikt op kinderen als doelgroep, ook heel bewust van hun aard en natuur keuzes moet maken. Tuurlijk rennen ze gillend achter je aan: je bent letterlijk hun idool en ze willen later allemaal worden wat jij bent. Als je een grote influencer bent, zijn dat wel de gevolgen. Een auto kopen die alleen jij in Nederland rijdt helpt dan niet. Evenals een auto van 300.000 rijden als je weet dat grote groepen om je heen cirkelen. Is het netjes van die kids? Nee. Maar het is wel mega naïef om dit niet van tevoren te bedenken.
Is de bedoeling volgens mij. Is allemaal haar eigen handschrift.