Het is ook een beetje alsof je op basisschool leeftijd met pen een ‘tattoo’ hebt getekend.
Kan me niet voorstellen dat je daar in een andere fase in je leven nog blij mee bent.
Is in ieder geval allemaal lekker dramatisch;p
Ja probeer dat dan maar eens te verkopen. Dat je echt wel kunt werken in teamverband. “En ik ben ook een hele opgewekte, vrolijke collega!”
Ah joh dat kun je toch gewoon weg laten laseren, no biggieeeeee.
Hoi sorry ik kom even stick&poke tattoos verdedigen haha. Volgens mij zag ik in Romy’s stories dat dit gewoon met een machine is gedaan. Stick & poke betekent puur dat in plaats van een machine, de tattoo stipje voor stipje met een losse naald is gezet. Als het goed gebeurt ziet het er net zo uit als een machine-tattoo, als het slecht gebeurt zie je een soort losse stipjes in plaats van een lijn. Heeft dus niet iets met een specifieke stijl te maken verder. Dit was mijn spreekbeurt
Snap niet dat tatoeëerders zulke dingen zetten. Degene waar ik een aantal heb laten zetten zou dit absoluut weigeren. Nek tattoo’s raadt hij ook zoveel mogelijk af. Zeker als het om teksten en namen gaat.
Hahahaha
In de branche waar zij werkt (mode/kunst/media) denk ik dat dat wel meevalt, daar kan afwijken van de status quo soms juist in je voordeel werken.
Nee, dat je dan je kind uit moet gaan leggen dat mama eigenlijk een melancholy lone wolf is (bij wijze van he, ik weet geenszins of ze kinderen wil)
Door die posts hier van de afgelopen tijd, kijk ik dus steeds haar stories, maar het is zo fascinerend. Het is ook zo geforceerd allemaal? Kijk mij melancholish zijn, love is everything, I’m fine I’m good.
Ik krijg een beetje dezelfde vibe die ik kreeg bij de stories van Lisanne Leeft maar dan met nektattoos en een dierenprintje. Ik wil er eigenlijk ook niet naar kijken, maar can’t stop
Wow die nektattoos. Vind ik heeel heftig. Dat ze dat durft
Jessie
Samenvatting
Sorry hoor, ,maar ik vind die tattoo’s zo ontzettend lelijk!!! Zonde… Zij zal het mooi vinden en ieder zijn ding maar ik kan eigenlijk alleen maar kijken naar die tattoo’s.
Dit ziet er toch gewoon uit alsof het gezet is door iemand die een tattoo apparaat heeft gekocht op ali express? En daarna in een dronken bui tattoos is gaan zetten…
Ik heb zoveel respect voor Enzo. Hij heeft het er over dat hij niet meer naar het strand kan omdat hij iedere minuut wel wordt aangesproken, en zelfs zijn auto is beschadigd door ‘fans’
Ik hoop echt voor hem dat het een keertje rustiger wordt, dat de fans een wat volwassene leeftijd krijgen zodat ze begrijpen wat wel en niet oke is. Lijkt me niet leuk als je bij alles wat je wilt doen moet nadenken of het wel kan omdat je fans tegen komt.
Vanaf 14.00
Bij die Romy kan ik alleen maar denken : Aandacht, aandacht, aandacht. Kan iemand me aandacht geven?
Ik vond dat van Enzo ook best heftig. Waar zijn de ouders van die kinderen? Hij kan gewoon ergens meer normaal over straat, zijn auto valt natuurlijk ook wel op.
Tuurlijk moeten die ouders beter opletten, maar mijn ouders wisten ook niet van alles wat ik deed af. Zijn doelgroep zijn toch kinderen die op een leeftijd zijn waarbij de ouders ze meer los gaan laten
Oh damn je ziet bij 16 minuten ook gewoon kinderen achter zijn auto aanrennen als hij weggaat.
Ik zou echt heeeeeelemaal flippen als zo’n rotkind een kras op mijn auto van 3 ton maakt. Sowieso de hele dag dat “Enzo! Enzo! Enzo!” zou me gek maken, kinderen snappen soms ook niet dat als hij aan het praten is je er niet tussendoor kunt schreeuwen. Echt knap dat ie zn geduld niet verliest en ze allemaal een klap in hun gezicht geeft.
Dat ze zichzelf onbegrepen voelt door de wereld, zoals eigenlijk elke puber dat heeft.
Alleen mogen die nog niet zonder toestemming vanalles op hun lichaam laten kalken.
Inderaad, wat erg van die vader. Ze was al erg dun.