Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Bonnie’s pannekoek op de pannekoekenboot :nauseated_face:

Dit shot brengt echt herinneringen terug van toen ik 16 was en een blind dubbeldate had op deze zelfde pannekoekenboot. Mijn date nam letterlijk alle toppings en noemde het een ‘allespannekoek’ :thumbsup: het is niks geworden tussen ons

63 likes

Heel leuk! Alleen jammer dat het geluid zo slecht is. En fijn dat Kelvin een keer iets minder schreeuwerig is dan normaal.

1 like

Nou ja ze hebben het zelf ook wel een beetje veroorzaakt. In de show een aantal jaar geleden zie je dat Khloe een dna test wil laten doen etc

1 like

Deze naam komt me zo bekend voor. Volgens mij keek ik haar ook!

Dat is niet helemaal waar?
Ik zou ook geen sapkuur doen om af te vallen of voor energie, maar het is wel bewezen dat het een boost voor je immuunsysteem is. Alleen is dit na 2-3 dagen dus een hele week lijkt me niet goed. Maar je lichaam gaat eigenlijk in survival mode en daardoor gaan stamcellen nieuwe witte bloedcellen aanmaken.

Als je een slecht of beschadigd immuunsysteem hebt kun je hier wel iets aan hebben, want beschadigde witte bloedcellen worden door te vasten vernietigd en je krijgt er nieuwe voor in de plaats. Het wordt wel aangeraden om in overleg met een arts te doen.

Bron: https://news.usc.edu/63669/fasting-triggers-stem-cell-regeneration-of-damaged-old-immune-system/

Is dit wat Lisanne Leeft heeft gedaan?

1 like

Hoe vaak kun je door je haar gaan???

Die had volgens mij net zo goed naar een Druïde kunnen gaan.

15 likes

Meisje uit m’n klas loopt in bijna niks anders dan deze pakjes…

Maar dit is een onderzoek onder chemo-patiënten geweest toch? Geen gezonde mensen?

Nee, ze zeggen dat die groep mensen er baat bij kan hebben. Zoals ik al zei, is het voor mensen met een slecht immuunsysteem, ook bijvoorbeeld mensen met een auto-immuunziekte. Ik wil niet een sapkuur/vasten promoten ofzo hoor, maar wilde gewoon even zeggen dat het niet helemaal klopt dat het helemaal niks doet.

We hebben het over 3 dagen vasten, wat de aanmaak van witte bloedcellen stimuleert?
Lisanne Leeft heeft een beenmerg transfusie gedaan.

Ik had verkeerd gequote, had het al aangepast :sweat_smile:

1 like

Doet me aan mijn favoriete cartoon denken:

43 likes

Nieuwe tattoo van Romy. Ze heeft er ook nog een aan de binnenkant van haar hand. Eem huilend hart. Allemaal “passend bij de fase waar ze in zit”

2 likes

Stel je voor dat iemand bij je komt solliciteren en er staat :broken_heart: lone wolf in haar nek. Nou weet ik wel dat zij niet voor een kantoor werkt oid, maar dit is zo persoonlijk

31 likes

Vroeger deden artiesten nog een beetje moeilijk als je geen tatoeages had en iets zichtbaars op je handen of nek wilde. Tegenwoordig is dat een van de plekken waar mensen beginnen :woman_facepalming:t4:

10 likes

Zo zien ze er ook uit! Blegh

Wow ik vind dit wel heel heftig, die tattoos. Kan me ook niet zo goed voorstellen dat je hier met je volle verstand voor kiest gezien de gevolgen inderdaad met betrekking tot het vinden van een baan etc. Is het al duidelijk wat er nou met haar aan de hand is?

3 likes

*verkeerde topic

Vast geen teamspeler

14 likes