Nouja oprecht ik keek naar de Kinderfoto’s en er zat een blond meisje met een totaal ander hoofd tussen. Het kan best. Maar in dat geval is Khloe half Armeens (wit?)/ half wit dus dat staat alsnog vrij ver van haar personage.
Nee maar Mn punt was dat Kim en Khloe vooral heel erg “jatten” uit de afro-Amerikaanse cultuur, niet uit de Armeense waar niks mis mee zou zijn. Ze zijn iig niet “mixed” op die manier.
Zij is zo apart…
Ik heb even snel door de video heen geklikt, maar ik vind het best kwalijk wat die vader zegt op het einde. Nadat ze aan hem vertelt dat ze 3,5 kilo is afgevallen (en dus een stuk minder weegt dan het in mijn ogen “prima” gewicht wat ze al had): “Zie je dan wel dat je teveel eet” en daarna iets mompelend over dat ze matiger moet eten
Haha ik dacht bij het kijken direct: ooh nee die pony wat lelijk. En toen zei ze: ‘ohja ik heb een nieuwe pony, laat even weten wat je ervan vindt’ haha oeps
Vind dit soort filmpjes altijd zo dommig en niet onderbouwd. Ja duh, je hebt niets in je darmen dus je zult sowieso lichter zijn aan het eind van de week. Daarnaast heb je geen zout gegeten dus je houdt ook veel minder vocht vast. Scheelt ook behoorlijk in hoe je eruit ziet en hoeveel je weegt.
Lang niet gezien, die Julia. Is ook een wandelend Instagramcliché geworden… (Dat is toch dat meisje dat ‘bekend’ werd na een pestvideo?)
Haahahha ik zit de nieuwe vlog van de Huismuts te kijken en in deze vlog zit echt een nieuw spon-dieptepunt. Kennelijk vertelde ze een aantal vlogs geleden dat haar libido sinds haar laatste bevalling heel erg laag is. Nu is ze benaderd door Sonos en heeft ze een gratis geluidsinstallatie gekregen die ze aan Willem mocht geven omdat Sonos onderzoek had gedaan en uit dat onderzoek bleek dat muziek seks beter maakt
Nou echt… Wat ontzettend slecht was dat
Nog steeds mijn favoriete cringefest
En dan heb je ondertussen ook nog Freelee the Banana Girl die elke dag kilo’s fruit eet want dat zit boordevol “natuurlijke koolhydraten” en je lichaam heeft bijna niks anders nodig
Hoe oud zijn deze kids?
Pff waarom
Zij is nu 19 en die vriend moet 19/20 zijn. Ze moeten inmiddels wel al bijna 4 jaar samen zijn. Ik keek heel vroeger wel eens videos van haar hahaha, ze maakt al heel lang filmpjes. Vind het nog altjd erg cringewaardig.
Elke keer als mensen zeggen ‘hee misschien moeten we wat meer diversiteit/nieuwe stemmen/andere gezichten in de media/films/tv’ en anderen zeuren van ‘nou we moeten wel kwaliteit voorop blijven stellen en we kunnen niet zomaar allemaal mensen filmrollen en tv-programma’s geven als ze niet echt goed zijn’ moet ik denken aan dit soort extreme middelmatigheid en de vele aandacht en kansen die het krijgt.
Overduidelijk die kapper.
Kennen jullie nog Charmlachje op YouTube? Zij had vroeger ook redelijk veel volgers maar is een paar jaar geleden gestopt. Echt jammer want ik keek haar altijd.
Leuk om te zien hoe ze met Dionne terugblikken op het oude youtube. Die oude layout ook wow, helemaal vergeten dat het er ooit zo uit zag.