Cynthia?
posing only?
Nou, inderdaad, en ze zei het ook zo lekkermakend van: ‘en ik heb iets heeel lekkers voor jou in huis’ oid
Valt me sowieso op dat Bratz poppen het nieuwe ideaalbeeld lijken te zijn. Van die chunky, hoge schoenen, popachtige kleren en haarstijlen (twee knotjes/staartjes/vlechtjes etc), extreem lange wimpers, opgespoten lippen enzovoort. Zou er zo een scriptie aan kunnen wijden of dit te herleiden is naar ‘onze’ jeugd en hoe dit het ideaalbeeld van nu gevormd heeft (“helaas” heb ik mijn scriptie zojuist al ingeleverd)
Ik vind het vooral zo opvallend dat zelfs de blankste tatta’s proberen een soort etnisch ambigue te zijn. Haar heel donker, huid donker, lipvorm gekocht. Alsof iedereen een soort latina/Arabisch/Caribisch mix wil zijn.
Er zijn zoveel instafamous mensen die er oprecht uitzien of ze gemixt zijn door hun styling en make-up, soms operaties, en dan zie je de ouders Gerrit & Marjan Peenhaar.
Zo’n rare trend.
Hier kwam ik laatst toevallig een artikel over tegen! Ging specifiek over Ariana Grande maar had het geloof ik ook over een bredere trend. Ik heb hem nog niet goed gelezen, alleen vluchtig doorgescrolld, maar volgens mij was het deze
Die markt-pakken van ze zijn echt heel duur, volgens mij ongeveer 120 euro per outfit. En dan staat er ook nog heel vaak heel groot “REINDERS” op…no offence als hier Reinders-en zijn, maar dat is toch niet zo’n mooie naam om pontificaal op je huispak te zetten?
Ik vind het zó leuk hoe ze tegen elkaar praten, zo gezellig. Dat had ik echt niet. Altijd met twee woorden spreken, altijd u en er werd echt nooit gelachen. Dat is natuurlijk ook wel het andere uiterste!
Is opa overleden?! Ik keek een tijdje terug en toen was ie er nog bij.
En dan schijnt de kwaliteit ook nog niet echt je-van-het te zijn… Rachel (lafamiliab) was er laatst ook over aan het klagen op haar instastories geloof ik? Dat zowel bij haar als een van haar dochters iets vrij snel kapot was gegaan en de klantenservice te wensen over liet… heb dat wel van meer mensen gehoord helaas. Kun je het beter op de markt halen, goedkoper en waarschijnlijk dezelfde of betere kwaliteit… alleen tsjah niet heel groot die merknaam erop he.
ik heb deze video gisteren ook al geplaatst haha, lief he
ow neee dat wist ik niet van opa, ahh
Ik had dit ook gelezen, was nogal verbaasd over de kop, maar misschien omdat ik Ariana Grande vooral associeer met die serie op Nickelodeon, wel bijzonder deze ‘trend’, ook de Kardashians doen dit.
Haha o man wat een ellende. Het ziet er (op basis van deze foto) uit als van die stof waar je een randje ondergoed sowieso doorheen ziet, wat je ook aantrekt (geen ondergoed shaming maar soms wil ik het gewoon netjes weggewerkt). Maar goed ik ken het verder niet, nu toch benieuwd als ik het een keer in de winkel zie haha, sowieso passen
Hier was laatst een item over in het Zweedse nieuws want er was een hele controverse ontstaan rond een Zweedse instagrammer Emma Hallberg
Echt een heel raar fenomeen (ervan uitgaande dat deze mensen dit expres doen)
Jazeker Robbert was van Armeense afkomst maar naar mijn gevoel proberen ze er wel minder kaukasisch uit zien, door middel van die plastische chirurgie. Maar Kylie niet en die vind ik wel een kopie van Kim.