Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja ik wil echt dat Monica komt als ik ooit ga bevallen. Bobbi Eden trouwens ook, Fatima mag thuisblijven.

7 likes

Ja vind haar ook wel leuk in het programma hoor, maar ik zou haar er gewoon niet bij willen hebben :laughing:

Ik heb iets te veel genoten van Bas in de vlog van gister. Hij lag op bed in zijn boxer en Enzo trok de dekens wegā€¦ :drooling_face:

16 likes

Ik heb nog steeds in mijn hoofd zitten dat ik ooit vriendinnen word met Monica en dat onze dochtertjes bffā€™s worden.

21 likes

Ik vind de video van Alwin echt leuk. Hou van mensen die tasty recepten uitproberen. En het is ook mooi gefilmd, maar er mogen van mij wel meer beelden van het kook- of bakproces in

1 like

Ja ik ook. Alwin kan ook gewoon goed monteren, hij heeft daar echt oog voor. Zelfs als de onderwerpen me niet zo aanspreken, dan zijn het nog steeds mooie videoā€™s om naar te kijken.

6 likes

Hahaha dit is wat ik dacht en het verbaasde me dat er hier nog niks over was gezegd. Er was genoeg te zien :sweat_smile:

1 like

Er was zeker genoeg te zien, man man man :heart_eyes:

2 likes

Zā€™n vriendin treft het maar :astonished::grimacing:

1 like

Want een vriend met een grote piemel is de ultieme droom!

12 likes

plus dit lijkt echt op kleding die je op een gemiddelde zaterdagmarkt in heino kan scoren

31 likes

Wow echt net bratz poppen in chillkleren

Nephaar rocks

afbeelding

16 likes

Ik begrijp ook nooit waarom je zoveel moeite zou doen voor je haar en make-up, om vervolgens zoā€™n huispak aan te trekken. Maar ieder zā€™n ding. :woman_shrugging:

12 likes

huh dit lijkt op iets van de markt? En dan met van die nepnagelsā€¦ Het heeft vast veel geld gekocht maar het ziet er enorm goedkoop uit

Edit: oke te langzaam met bijlezen, @instantramen had de markt-look al helemaal door

4 likes

krijg nu gelukkig wel een heel goed beeld van hoe de jurk valt en staat

6 likes

Haha hardop lachen om ā€˜kinderlijkā€™ :sweat_smile:

34 likes

Ik snap ook niet waarom zoveel mensen kopieƫn van elkaar willen zijn? Je wil toch nog iets van eigenheid?

5 likes

Nou, leukkkkkkk! Gelijk een paar setjes bestellen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mijn godā€¦ arme kinderen. Je kunt toch niet lekker spelen met 10 kilometer stof aan je armen en benen

11 likes

Haha leuk ook als ze gaan rennen met zoā€™n broek, die gaan om de haverklap op hun muil.

11 likes