Ja ik wil echt dat Monica komt als ik ooit ga bevallen. Bobbi Eden trouwens ook, Fatima mag thuisblijven.
Ja vind haar ook wel leuk in het programma hoor, maar ik zou haar er gewoon niet bij willen hebben
Ik heb iets te veel genoten van Bas in de vlog van gister. Hij lag op bed in zijn boxer en Enzo trok de dekens wegā¦
Ik heb nog steeds in mijn hoofd zitten dat ik ooit vriendinnen word met Monica en dat onze dochtertjes bffās worden.
Ik vind de video van Alwin echt leuk. Hou van mensen die tasty recepten uitproberen. En het is ook mooi gefilmd, maar er mogen van mij wel meer beelden van het kook- of bakproces in
Ja ik ook. Alwin kan ook gewoon goed monteren, hij heeft daar echt oog voor. Zelfs als de onderwerpen me niet zo aanspreken, dan zijn het nog steeds mooie videoās om naar te kijken.
Hahaha dit is wat ik dacht en het verbaasde me dat er hier nog niks over was gezegd. Er was genoeg te zien
Er was zeker genoeg te zien, man man man
Zān vriendin treft het maar
Want een vriend met een grote piemel is de ultieme droom!
plus dit lijkt echt op kleding die je op een gemiddelde zaterdagmarkt in heino kan scoren
Wow echt net bratz poppen in chillkleren
Nephaar rocks
Ik begrijp ook nooit waarom je zoveel moeite zou doen voor je haar en make-up, om vervolgens zoān huispak aan te trekken. Maar ieder zān ding.
huh dit lijkt op iets van de markt? En dan met van die nepnagelsā¦ Het heeft vast veel geld gekocht maar het ziet er enorm goedkoop uit
Edit: oke te langzaam met bijlezen, @instantramen had de markt-look al helemaal door
krijg nu gelukkig wel een heel goed beeld van hoe de jurk valt en staat
Haha hardop lachen om ākinderlijkā
Ik snap ook niet waarom zoveel mensen kopieƫn van elkaar willen zijn? Je wil toch nog iets van eigenheid?
Nou, leukkkkkkk! Gelijk een paar setjes bestellen
Mijn godā¦ arme kinderen. Je kunt toch niet lekker spelen met 10 kilometer stof aan je armen en benen
Haha leuk ook als ze gaan rennen met zoān broek, die gaan om de haverklap op hun muil.