Eindelijk weer eens een relletje
Ik had net ff een wtf momentje in de boekhandel. Ik kon een boek niet vinden dus die man merkte mij op. Ik zei: ik zoek het boek van Noor de Groot. Hij:ā¦ Ik: ik weet de titel niet. Hij: Oh wacht je bedoeld zeker Q of J. Ik: ehhh jaaa (never nooit gedacht dat hij het zou weten hahah). Hij: dat ligt hierzoā¦ lala bij diĆ© anderen. Haha lag tussen Xelly en Danique in.
Mmmmmm
Haha da influencerlife
Click bait āGAAN WIJ VERHUIZEN?!?!?
āNeee natuurlijk niet rare mensen, we kijken alleen we willen Ć©cht nog niet verhuizenā
Week later
Click bait āHET EINDE VAN EEN TIJDPERK!!!ā
āJa toch al drie maanden hier gewoond tussen alle gesponde meubels, best een beetje emo dat we nu naar een nieuwe sponinrichting gaanā
Ik weet dat het er hier laatst ook al over ging, maar ik blijf het echt zo zo bizar vinden hoe zij omgaat met het die huizen. Echt zo bizar gefocust op kopen kopen kopen. Ik weet dat ze geen conscious imago wil uitstralen, maar er zit echt zoān bizar groot gat tussen wat ānormaleā consumenten kopen en haar leipe koopgedrag. En dan is ze er ook nog trots op en vind ze het een boodschap om uit te dragen naar mega veel volgers. Ik kan gewoon niet begrijpen hoe je je daar goed bij kan voelen.
Het zit me hoog denk ik
Ik vind dit ook zo bizar om naar te kijken. Merk ook dat ik er echt een beetje naar van word, dat altijd maar consumeren. Influencers lijken wat dat betreft ook echt in een bubbel te leven. Zo veel spullen kopen is echt niet normaal! En al helemaal niet chill voor onze planeetā¦
Ze lijkt echt! Dit is ook een pareltje
View this post on InstagramA post shared by CHELSEA HEMMINGS-HASTINGS (@chelseahhastingsx) on Mar 16, 2019 at 8:37am PDT
Ze doet trouwens zo haar best om prachtige fotos te maken maar heeft echt een doodse blik die de fotos gewoon killen. Net als Noor haha
Die muziek in de podcast van Bonnieā¦ Alsof ik in de Droomvlucht zit
Ik hoefde ook maar 1 sec na te denken wie de gast was toen het ging over lichaamsbeharing
Lesley-Ann doet daar altijd zo interessant mee
oma mieppp en denise <3
Die mensen uit Luxemburg ook altijd heā¦ zo gefocusseerd op het huwelijk.
Ooooh ik word gek. Monica filmt hoe ze een lekke band heeft op de snelweg en de anwb heeft gebeld. Vervolgens blijft ze IN DE AUTO wachten!! Heeft niemand haar geleerd dat je achter de vangrail moet gaan staan. Hoeveel mensen zijn er al verongelukt omdat hun stilstaande auto werd aangereden.
Zit dit net te lezen, tergend weer
echt niks maakt mij zo plaatsvervangend treurig als haar twitter account
Ik denk dus dat Lisa (uit Alwins filmpjes) misschien wel met de cameraman van Alwin date. Geen idee waarom ik dit denk verder haha. Wel echt een hele leuke meid vind ik haar in Alwins filmpjes!
Haha, dat dacht ik ook!
Hahahaha als het Alwin niet is MOET hij het wel zijn!!!
Nee grapje zou best kunnen
Ik vind Monica zo leuk in bevallen met, altijd zo lekker zichzelf.