Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik heb echt te lang naar die emojis zitten kijken en dacht al huh waarom een tang en een varken? EN TOEN SNAPTE IK M :+1::+1::+1::+1:

12 likes

Zo bespaard de youtuber op wc papier.

6 likes

Internet held

Waar slaat dit nou weer op?
Ik vind het echt onnodig en kinderachtig om mensen persoonlijk aan te vallen omdat iemand een andere kant kiest in een discussie.

40 likes

Ik wilde even melden dat @Jottum bij persoonlijk heeft benaderd met een heel uitgebreid bericht en ik wilde ook zeggen dat ik dat echt supertof en dapper vind, dus echt mijn complimenten daarvoor.

119 likes

Ik vind dit best wel een kinderachtige en onnodig gemene opmerking eigenlijk

10 likes

nou mooi dan kan deze discussie hier ook gelijk stoppen

41 likes

Waarom reageer je eerst met internet held? Net als die vorige opmerking, ik snap het niet.
Dacht dat het onderonsjes waren ofzo :stuck_out_tongue:

3 likes

Fijn en netjes inderdaad! Dat mag dan ook gezegd worden. :grin:

4 likes

Ik snap dat ze jou persoonlijk een berichtje stuurt maar vind het wel jammer dat een groot deel hier dat óók een vervelend gevoel kreeg van die “grap” of het moreel gezien niet vond kunnen, nu nog steeds geen beweegredenen, uitleg en excuses heeft gelezen/gekregen.
Zo blijft er wel een bepaald beeld bestaan denk ik.

37 likes

Ja ik vind het zelf nogal laf. Alsof @anon42289517 de enige was die zich aangesproken voelde. En die instapost werd ook met haar duizendenvolgers gedeeld.

3 likes

Nvm spuit 24

Ik ben ook gewoon echt heeeel benieuwd hoe iemand bij zo’n soort instapost tot de gedachte is gekomen dat het een goed en leuk idee is om te posten haha.

Ik snap hem door jouw post :sweat_smile:

1 like

Ik vond dat geproost met eten zo irritant. Maar die kaasfondue zag er wel heerlijk uit.

2 likes

Er zit een gesponsord stuk in de vlog van Monica over een rubberen gezichtsborstel en nu ben ik op schiphol en zag ik hem staan en dat ding is 170 euro!! Dan verwacht ik wel wonderen.

Ik heb het stuk in de vlog verder geskipt

2 likes

Stuk van de fohnbar ook volgens mij…

De vlog van de Huismuts heet “Zo wil ik niet leven”, in de thumbnail zie je Rasjel met een heel verbluft gezicht en de zin “We gaan gewoon verder…”

Uiteindelijk gaat het erover dat ze niet haar huidige huis niet wil opknappen omdat ze misschien een ander huis krijgen. Pfff fucking clickbait 2.0 man!

14 likes

Ja die vorige vlog van haar was ook al zo’n clickbait titel.
Maar serieus een nieuw huis ja? Ze hebben net 1 minuut die op maat gemaakte gordijnen? Wat zonde.

3 likes

Ik vind het zo leuk dat Viora en haar vriend hun wereldreis aan het filmen zijn. :sunglasses: Filmpjes beginnen ook steeds beter te worden.

4 likes