Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Maar is het dan wel de echte quantum of trollt de troll de troll?

2 likes

Zouden de mods dan toch wel doorhebben en exposen dan?

Iemand met (hoeveel was het ook alweer) meerdere accounts!

1 like

Ik weet hebt nog steeds niet, maar je claimde wel back te zijn. En gelukkig maar, want wat breng je een gezellige sfeer mee!

25 likes

Fangirl123

1 like

HAHAHAAHA ik ga stuk.

On topic: ik ben het 100% eens met @anon42289517 en ik zou het heel tof vinden als @Jottum haar vraag beantwoordt, maar ik denk niet dat ze na deze lange discussie nog gaat antwoorden in dit topic. Misschien is het verstandig als ze Veenbes op een andere plek antwoord geeft of wacht tot de discussie hier wat gezakt is?

3 likes

Vuile bitch

6 likes

Thanks gorl

Blij dat je er weer bent @anon3570169 <3

1 like

Ha! Anoniem willen zijn en dan je naam noemen.

10 likes

:partying_face::kiss:

1 like

Ik wil ook even duidelijk maken dat ik niks tegen haar als persoon heb. Ik ken haar niet, dus er is geen reden om een hetze tegen te hebben. Ik vind het wel fijn om te zien bijval te hebben. In deze tijd waarin we zoveel mogelijk gelijke rechten proberen na te streven en juist als vrouwen graag serieus genomen willen worden vind ik het belangrijk om kritisch te zijn. Als dit een vriendin was geweest had ik ook gezegd dat ik dit een misplaatste grap vond. Homo/lesbisch zijn is geen grap en voor sommigen een issue waar we elke dag mee moeten dealen. Om dan te zien dat een publiek figuur daar de draak mee steekt is gewoon jammer.

Edit: dat is ook waarom ik het in dit topic plaats. Omdat het om een publiek figuur gaat en ik haar niet als persoon aan wil vallen.

28 likes

Ja eens! De foto in kwestie is hier gepost bedoel ik

Ik weet wel wie jij bent. Jij bent diegene die zo erg tegen ff was en totaal niet aardig was tegen @Nescio en @Lula en nu even stoer de ass van een youtuber komt likken. Hoop je op een s/o voor je enkelbandjes?

22 likes

Hahahahahahah jou ben ik ook niet vergeten love you 2 mmm.mm

2 likes

True!

Maar dat is een post op insta van een youtuber die zij zelf openbaar heeft gepost maanden terug, 10duizenden likes heeft, en dus prima in dit topic past, ongeacht of ze hier zelf post of niet.

Snap de vergelijking niet met iemand die naar mijn privé insta zou gaan, daar me zou volgen om vervolgens mijn foto hier te posten, aangezien ik geen youtuber ben.

4 likes

Ik droom nogsteeds over die laatste week.

6 likes

Ik vind het ĂŒberhaupt vrij teleurstellend om te horen dat meerdere leden haar hebben ge-DM’t(?) hierover en dat ze dat genegeerd heeft. Het had haar gesierd als ze er even over nagedacht had en vervolgens publiekelijk haar excuses had aangeboden. Ik denk namelijk dat als je er echt niet bij stil staat wat zoiets teweegbrengt het kan gebeuren om zo’n fout te maken. Het gaat erom wat je er daarna mee doet.
Ik vind het echt jammer om dit te lezen over iemand die ik een leuke internetpersoonlijkheid vind.

21 likes

Ik wil nog steeds het topic ‘wat weet je van de persoon boven je’ openen, ik vond dat zo leuk. Zal ik het gewoon doen

12 likes

De ass van een youtuber likken? Uh? Waarom precies?