Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Het verschil is dat zij geen publiek figuur is die wel komt vermelden wie ze is

8 likes

Kom op zeggggg ze had toch zelf niet hoeven delen wie ze was. Dit is begonnen met haarzelf. En zou afgelopen zijn als ze gewoon even uitleg komt geven op de zeer legitieme vraag van @anon42289517

19 likes

Ja eens hoor, maar geloven we nu echt dat ze gaat reageren op deze manier? Ik zou het zelf nooit op deze manier aanpakken, als ze kennelijk ook al niet op DM’s reageert over deze kwestie dan gaat ze dat ook niet hier publiekelijk doen.

Topics negeren kan toch trouwens wel? Ben echt benieuwd of ze dit allemaal meeleest of niet!

Gorl. Wat?

:wrench::pig:

NIEMAND HEEFT HAAR NAAM GENOEMD OF FOTO HIER GEROPT
dus waarom doe je zo moeilijk?

Bovendien, ik ben geen publiek persoon, dat ten eerste. En ten tweede weet het halve forum hier mijn naam en hoofd, maar waarom zou iemand me ~exposen~, dat mag niet eens van de huisregels.

ALs ze anoniem had willen zijn had ze niet zichzelf moeten aankondigen. Ze heeft het weggehaald maar we weten toch allemaal wie ze is? Dat betekent niet dat ik haar naam hier noem, maar we weten het toch.

5 likes

Dus omdat zij een publiekelijk figuur is respecteer je niet haar voorkeur om niet geexposed te worden?

2 likes

Heb nog steeds nergens gelezen dat ze helemaal anoniem wil zijn.

Jawel toch? Meende het voorbij te zien komen!

Wel geheel eens met je verder (verrassing)

1 like

Ze zei zelf als eerste: ik ben … haar instagamhandle. Dus wie heeft haar dan exposed?

6 likes

Jawel? Hij staat gewoon in dit topic? Gorl

Ze heeft zichzelf toch exposed?

12 likes

Ze is niet exposed. Ze heeft zelf aangegeven wie ze is. Daarnaast heb ik geen namen genoemd. En als we het over respect hebben vraag ik me af waar haar respect voor lesbiennes/biseksuele vrouwen is. Zullen we het daar even over hebben, gezien dat mijn vraag was?

38 likes

WAT BETEKENT GORL

41 likes

Hahahah de echte vraag

6 likes

Ja geen idee maar het bekt best lekker

102 likes

Je zou het bijna denken hè. Ze kwamen ook echt 4 minuten na elkaar met ongeveer hetzelfde bericht.

Hadden we Quantum nog maar voor deze zaak.

14 likes

Quantum in 3… 2…

3 likes

Gorl jij wist niet eens wie ik was babe

Misschien niet, maar ik vind niet dat mensen beleefdheidshalve dan maar moeten doen alsof het niet gebeurd is. Zou wel makkelijk zijn, als je publiekelijk kwetsende grappen maakt maar het dan ‘wel zo netjes’ vindt om er niet op aangesproken te worden :joy:

Iig, @anon42289517 en andere queer dames: ik vind het ook een stomme grap en heel kwalijk dat lesbische koppels als geil speelgoed voor mannen worden gezien of homoseksualiteit als grapje en snap helemaal dat jullie het vervelend vinden om dat in de lucht te laten hangen. En ik geloof ook dat de grap niet ‘kwaad’ bedoeld was maar helaas betekent dat niet dat het geen negatieve gevolgen kan hebben. Lijkt mij best een mooi uitgangspunt om het er dus over te hebben.

26 likes