Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Dat vind ik ook, maar waarom in dit topic terwijl ze hier nog nooit gepost heeft? Dan kan je toch beter replyen op een comment van haar

3 likes

Ja, alleen is het verschil dat Jottum had aangegeven hier anoniem mee te willen posten en dat is nu eigenlijk al niet meer mogelijk. En ze wordt er nu niet als forummer op aangesproken, maar als youtuber in dit specifieke topic. Vind dat gevoelsmatig toch wel anders.

Sowieso zou ik - als ik zo’n actie zou uithalen op instagram - het echt heel raar vinden als ik er hier op het forum op word aangesproken. Stuur me dan gewoon een instagram DM ofzo.

16 likes

Ja over anoniem meeposten had ik dus ook een comment geplaatst (en per ongeluk verwijderd) maar dat is eigenlijk onzin want dan had ze zich maar niet voor moeten stellen :stuck_out_tongue:

9 likes

Anoniem willen zijn op dit forum

In het meest gelezen topic ongevraagd je herentree aankondigen

afbeelding

90 likes

Dit heb ik nergens gelezen.

Sorry, was niet bedoeld als aanval op jou!

1 like

Ja klopt, is niet zo slim van haar. Toch vind ik het netter om die wens die ze expliciet uit heeft gesproken dan ook te respecteren.

3 likes

Dat zei ze, nadat ze eerst zei “hoi ik ben terug”, daarna mensen zeiden “terug?”

Daarna zei ze wie ze was, maar dat ze het weg zou halen omdat ze anoniem wil zijn.

Maar zo werkt het internet niet.

15 likes

Ze stelde zich voor nadat ze reacties kreeg in de trant van huh wie ben jij en toen gaf ze aan de comment ook weer te gaan verwijderen omdat ze hier liever anoniem meepost.

1 like

Met bovendien een forumnaam die menigeen zich herinnert van het vorige forum waar ze dezelfde gebruikte en ook niet anoniem was.

15 likes

Ze heeft expliciet gezegd dat ze het niet erg vond als mensen wisten wie ze was.

Ik vind eigenlijk ook wel dat iemand er gewoon op aangesproken moet kunnen worden, in welk topic zoiets gebeurt is niet zo belangrijk. Jammer dat er geen reactie komt.

2 likes

Ik zou ook graag willen dat lesbische relaties niet wordt ingezet om reacties uit te lokken, maar helaas.

(Ik heb daarnaast verder geen namen genoemd)

9 likes

Dat deed ook niemand. Niemand zei “ben jij 
”

Als ze gewoon “hoi ik ben nieuw” of nog beter gewoon was begonnen met posten dan was ze zo anoniem geweest als ze wilde.

Dit is niemands schuld.

3 likes

En dat bepaal jij? Ze was al nooit anoniem op het forum, maar haar naam werd icm haar forumnaam niet genoemd voor lurkers. Dat is toch niet zo vreemd?

Ik vind de gevoelens van leden hier die op vrouwen vallen en aangedaan zijn door een stomme grap over lesbisch zijn zwaarder wegen.

31 likes

Ik heb echt geen idee wat je probeert te zeggen.

4 likes

Maar ze zegt letterlijk: Vind het niet erg als mensen weten wie ik ben maar vind het wel fijn om een beetje ‘anoniem’ mee te kunnen posten.

Misschien moet je dan niet roepen dat je terug bent? :S

8 likes

Ik denk dan, niks op tegen om onder een nieuw account anoniem(er) te willen zijn. Ook niet met aangeven “geen rookie maar nieuw account”

Maar niemand die je heeft verplicht je identiteit te onthullen nadat er gevraagd wordt “wat bedoel je met terug?”

7 likes

Een aantal forumleden weten wellicht ook jouw voor en achternaam, mogen zij die dan ook gebruiken icm jouw forumnaam in 1 bericht, of met foto die ze van je instagram halen?

1 like

Oh ja dit ik typ dus langzaam