Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Dat is helemaal waar, zou inderdaad mooi zijn als ze daar aandacht aan zouden geven!

Ja, ik bedoel niet dat ze door het stof moet om “fouten” toe te geven of zo, zo kan mijn post misschien ook overkomen zie ik nu. Maar ook juist vanuit het oogpunt van zelfontwikkeling wat haar stokpaardje is, is het toch interessant om te benoemen dat ze (blijkbaar) van gedachten is veranderd en dat dat ook kan gebeuren.
Ik las trouwens ook dat er maandag een artikel zou komen op wilentien maar ik kan het niet vinden? Ze straalt wel weer echt vind ik :slight_smile:

2 likes

Ik vind het een beetje jammer dat je @anon42289517 nu wegzet als iemand die *haar een ‘onwarm welkom’ geeft. Iemand hier op aanspreken heeft namelijk niets met aardig/niet aardig te maken maar met bewustzijn. Al is iemand je beste vriendin, dan moet je diegene er i.m.o. nog op aan kunnen spreken.

23 likes

@Modena is niet Jill

1 like

Ik ben niet de forummer die ze aansprak. En ben het er zeker mee eens dat dit mag/moet kunnen. Zou het zelf alleen niet zo gauw op deze manier doen.

1 like

Oeps, thanks! Zal dat laatste even weghalen.

https://youtu.be/W_OCuDraQc8 Vanaf 27:14 wat is belangrijker content of vast inkomen . Ik vind dit wel interessant om te delen

waarom moet dit nu hier? Dit had toch ook tweeënhalve maand geleden aan haar gevraagd kunnen worden op Instagram oid? Ik vind het een beetje raar om iemand nu aan te vallen op iets wat hier al lang en breed besproken is.

12 likes

Dat heb ik gedaan, op een heel normale manier. Nooit reactie gekregen. :slightly_smiling_face:

24 likes

Ik kan me herinneren dat ze op het vorige forum deze topics op negeren had staan
ik weet niet of dat hier ook kan maar anders leest ze dit dus niet 

3 likes

Ze postte gewoon mee, toch? De laatste dag op het EGF biechtte ze vanuit een nieuw account dat ze er gewoon al die tijd was

Nieuwe titel?

16 likes

Hahahaha lekker tegenstrijdig bericht dit.

Daarom begin ik ook met ‘weet niet wat ik er van moet vinden’

1 like

En nu heb ik hem per ongeluk verwijderd ipv bewerken. Nice.

Dat kan hier niet.

Daarnaast klopt het dat het al maanden geleden is. Zoals gezegd is hier al eerder naar gevraagd en dat wordt steevast genegeerd. Maar als zij mag spotten met mijn geaardheid (en dat van een hele hoop andere mensen), dan vind ik dat ik daar kritisch over mag zijn en daarnaar mag vragen.

@Zaadjes ze heeft haar foto ook publiekelijk gepost. Als je zulke onderwerpen prive wil houden moet je ze lekker via snapchat naar je vrienden sturen en niet op een platform als Instagram posten.

20 likes

Maar verwacht je oprecht dat ze hier op gaat reageren dan? Anders had ze dat al wel privé gedaan toch

Ik zou het laf vinden als ze het niet zou doen, maar dat is volledig aan haar.

10 likes

Hey ik zei nerrrrrgens dat ik het niet met je eens ben he. Niet mij aanvallen nu.

Ik vind ook dat ze er op ‘moet’ reageren maar ik denk niet dat dit topic de juiste plek er voor is, that’s all. Je kan haar hier ook een DM sturen :slight_smile:

4 likes

Het gaat er toch ook om dat je een andere forummer hier wel gewoon op moet/mag aanspreken? Ook al zijn ‘we’ inmiddels best groot, ik vind ons best een hechte community. Ik vind het moeilijk om onder woorden te brengen maar ik vind het in ieder geval redelijk normaal om iemand hier op aan te spreken. (Eigenlijk een ‘must’ maar ik snap dat niet iedereen het zou durven.) Als ik iemand hier diep gekwetst heb zou ik daar ook op aangesproken willen worden want iedereen moet zich toch veilig kunnen voelen hier.

12 likes