Wat een warm welkom!
Ik ben niet de gastvrouw van het forum.
Wel lief van Josh dat ze alvast de Insta van haar dochter heeft aangemaakt zodat ze niet bang hoeft te zijn dat haar naam straks al in gebruik is. Kan straks meteen starten met 3500 volgers.
(Ik weet ook niet waarom ik dit zoek op youtube) maar mijn hart huilt (of ik kots in mān hart?) van deze suggesties. Jongens. Spelling .
Vind het nog steeds vreemd als mensen een aparte insta maken voor hun kinderen
Ik vind het in ieder geval een mooie ontwikkeling, vond het zo jammer dat ze zich ineens lieten meeslepen in die perfecte feed hypeā¦
Niet alle influencers krijgen voor zoān auto-deal betaald, dus ik vind geleend de kloppende hashtag (er vanuit gaande dat het klopt). Dat is toch wat āer gratis in mogen rijdenā betekent?
bestelt Als er stond āheeft besteldā dan is het wel met een d, maar nu is het gewoon tegenwoordige tijd (net zoals hij loopt).
Ja echt he. Ik vind iemand een warm welkom heten ook zoveel belangrijker dan sexualiteit belachelijk maken
Ja dat dacht ik eerst ook maar het volgende shot is dst ze over de gang loopt en die erna maakt ze een van haar kinderen wakker. Lijkt me sterk dat ze dat in dr blote gat heeft gedaan haha.
Maar dan kan het toch nog steeds? In je nakie naar de wc, in je nakie over de gang, kleren aan doen, kinderen wakker maken.
Waarom?
Haar kinderen komen ook uit dat blote gat hoorš¤Ŗ
En bloot is vies.
Ik val alleen over het feit dat ze haar handen niet wast
Wat wijs! Oh zo wijs!
Een beetje jammer alleen dat ze dit soort āauthenticiteitā waarover ze het heeft toch een jaar (?) geleden onder fel protest van hun lezers (de comments staan nog op het ter ziele gegane 2wmn.nl) rigoreus de deur uit hebben gedaan om vol voor die lightroom/veenlijk/bluefeed/yellowfeed onzin te gaan, omdat dat het nieuwe Wil en Tien was en iedereen daar maar aan moest wennen of afscheid nemen.
Hun social media hun keuze, en natuurlijk kun je van gedachten veranderen maar ik zou het authentieker en wijzer vinden als ze daar nu eens op zou reflecteren/aan zou refereren in plaats van nu ineens met deze ādiepzinnigeā wijze woorden te komen alsof dat nooit gebeurd is.
Ik ben zo verbaasd dat mensen denken dat Lisa en Alwin daten/hebben gedatete?
Nu ken ik ze natuurlijk ook niet, maar ik vind het echt twee uitersten die in mijn ogen juist zooo niet bij elkaar passen.
Ook fijn dat ze er niet zoān zielige clickbait jankvideo van maakt en gewoon haar fout inziet en dat ze zelf deze situatie heeft veroorzaakt. Zou wel leuk zijn als ze videoās zou gaan maken over hoe ze hieruit komt
Waar gaat dit over?
Thank you sister