Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

‘Ik doe het altijd al en het hoort er ook een beetje bij.’ Wel knap dat zo’n 41 jarige hele volwassen en bespraakte man zoals hij zichzelf graag beschrijft. Zulke slechte en slappe argumenten gebruikt.

Ik geniet zo van deze video

3 likes

OH SHIT ik ken deze hele gast niet maar ik klikte net op play en die stem verwachtte ik niet

1 like

Zij lijkt toch in niks meer op haar zelf van ‘vroeger’?

25 likes

Diegene die die foto heeft gemaakt, zorgt er wel altijd voor dat niemand meer op zichzelf lijkt.

8 likes

Jawel hoor, ze kijkt nog steeds zo doods uit dr ogen als altijd. Al snap ik wel dat ze dr ogen amper open kan houden met die kamelen wimpers.

13 likes

Lekker ook, hoe veel moeite er is gedaan om die wallen geloofwaardig weg te werken. NOT. Dikke blur erop en we zijn klaar. Hopsakeee.

3 likes

Ik vind die foto’s ook nooit mooi. Opeens is ze ook overal.

1 like

Oh vast, maar die tekst is (vind ik) overduidelijk expres zo geschreven, niet omdat Britt niet goed is in Engels.

2 likes

Wat is dit? Noor lijkt wel dood

40 likes

Nee dat heet ~fashion~

5 likes

Maar als je je kut voelt, dan voel je je toch NU kut. In dit moment. Dus dan is het helemaal niet fijn. En dat je je morgen ook nog kut voelt, ja die kans is groot. En dat je je gisteren kut voelde ja dat kan ook.

7 likes

Nou dat begin is ook onzin, of krijgt ze een tweeling en heb ik dat gemist?

1 like

Ohhhh. Ja begrijpend lezen kon ik vroeger al niet zo goed. :sweat_smile:

1 like

Ik krijg gelijk dit lijflied in mijn hoofd, misschien moet ze daar eens naar luisteren :rofl: :+1:

7 likes

Maar wacht, krijgt ze een tweeling? Ik snap er niets van :woman_shrugging:

o zie dat @Spaarlamp dat ook dacht. Had nog niet verder gelezen.

1 like
7 likes

Ahhhhh dan is Monica zeker in zuid Afrika, daar was ze laatst voor opnames.

1 like

In het artikel staat dat Tygo Gernandt en Akwasi in Zuid Afrika zijn, dus vraag me af of ze dan nog een aflevering daar doen! Misschien eerder ergens anders in Afrika, of was het al zeker dat Monica in Zuid Afrika was? Heb het programma vorig jaar wel eens gekeken, best leuk dus ga het wel kijken denk!

Nee als mijn vrienden dit op tafel zouden zetten zou ik het karig vinden, met mensen die ik niet goed ken is het al een ander verhaal maar zou alsnog lichtelijk teleurgesteld zijn.

8 likes

Misschien heeft Suz wel een adresje van een puzzlecoach voor ons die ervoor zorgt dat alle puzzlestukjes in ons leven weer op hun plaats vallen. Of zal dat ons parten leggen? :thinking:

3 likes