Ik kan gewoon niet wachten tot die video van King Alert online staat. Volgens mij wordt het een hele lange video dus ga straks even een uur KEIHARD CRINGEN.
Hij staat online hoor 42 minuten hahaha. Hij gaat wel veel views pakken gok ik haha.
Zit nu op 8 minuten. Eerste 5:30 kan je alvast skippen want er wordt niks serieus gemeld.
Ik kan dit zo niet serieus nemen, het is allemaal een complot tegen hem? How about mensen vinden het gewoon niet oke als je dat soort dingen zegt.
Ik hou wel een beetje van absurde complottheorieën, dus ik ben aan het smullen
Hahahahha ik heb de video gekeken op double speed wat een onzin allemaal, deze man neemt zichzelf zo serieus. Ik ga veel te lekker op dit achterlijke gedoe.
Overigens zegt ie ook niks boeiends ofzo. Dat begin hahahaha
En als je naar de comments kijkt klopt het niet eens wat hij zegt dat bepaalde twitchers naar hem hebben gekeken maar dat dat overzichtje laat zien dat mensen ook naar hun kijken. Lekker op de hoogte is ie hahaha.
Ik ben nieuwsgierig en verveel me beetje dus heb het aangezet. Maar na 10 minuten heb ik al door dat hij gamemeneer de schuld gaat geven.
En het clubje daaromheen maar vooral die guy van die video en Link.
Voor de nieuwsgierige mensen onder ons.
Ohja Link staat ook in de thumbnail zie ik.
Ben nu bij het autisten-onderdeel. Wat ik het irritantste aan deze discussie vind, is dat hij zegt “Mijn mod is autist, dus ik heb niks tegen autisten. Ik help hem heel vaak (kijk mij een goed mens zijn)” en “Ik heb niks tegen homo’s, want ik heb homo’s in mijn familie en hou van Geer en Goor”. Really… Geer en Goor?
Gast?! Hoe oud ben je? Deze manier van je standpunt verdedigen is altijd zo dom. Net als mensen die zeggen “Hoezo mag ik geen n_ger zeggen? Ik heb een zwarte vriend die ook altijd n_ger zegt dus ik ben geen racist hoorrrrr”
Oh oh oh… en sowieso mensen die homofoob doen en daarna zeggen “ik heb helemaal niks tegen homofielen, dAt ZiJn AlTiJd ZuLkE LeUke MeNsEn. Ik heb altijd lol met ze.” Bullshit, my friend. Kap nou eens met deze verdediging. Homo’s zijn geen tamagotchi’s ofzo.
(lol ik laat me te veel meeslepen)
HAHA maar ook het feit dat hij het een ‘documentaire’ noemt. Kom op man. Dit is toch gewoon een lange uitgerekte kletsvlog?
dit zijn dus echt de krochten van youtube
Ik had echt een Shane Dawson-achtige docu verwacht, maar dit is gewoon slecht ge-editte video waarbij hij alleen maar probeert de schuld van zijn gedrag op anderen af probeert te schuiven
Hahahaha ik dacht hoe erg kan het zijn dus ben even gaan kijken
HEEL ERG
Ik vind het wel sneu voor zijn kinderen, hun klasgenoten zullen dit vast ook voorbij zien komen…
Wij van WC eend