Dit stop ik in mn holle kies. Maar ik ben dan ook een vreetzak.
Volgens mij was ze ergens anders in Afrika, ze zei namelijk in de vlog (als ik het me goed kan herinneren) dat het een andere tijd was daar dan in Nederland en in Zuid Afika is het net zo laat als hier
Oh laf dit lied haha is ook echt mijn anthem
Monica was toch in Z-Afrika met Lars mee omdat hij voor het Nationale team mocht spelen? Dat dacht ik tenminste, dit was een paar weken geleden.
Toen was ze in Tunesie! Daar speelde Lars toen inderdaad met het nationale team van Zuid Afrika
Magazine van Jennie is toch niet zoân succes
Ken haar helemaal niet maar dit klinkt wel tof, heb nr. 2 besteld
Vind het heel jammer voor haar, want gun het haar wel. Goed dat ze er open over is (al lijkt me dat nu ook de enige optie, maar toch). Heb het zelf niet gekocht want ik voel me niet echt de doelgroep en heb daarom het geld daar niet voor over.
Ik walg echt van het idee dat Willemijn lekker met haar boyzzzz op bed gaat spelen (Ik denk dat zij dit ravotten zou noemen) maar dan eerst de camera even opstelt. Bah.
Jeetje wat een wijsheid van Suz. Ik zal het doorgeven aan mijn depressie, gaan we samen een puzzel leggen en is het leven weer fijn
Annemerel had de gesponsorde zonnebrand beter met haar vriend kunnen delen. Of het is niet zoân goede zonnebrand.
drum roll een 5 km vrouwen hardloopwedstrijd ergens in de zomer in Groningen.
Is dat die wedstrijd op hakken?
Door de titel dacht ik aan een (halve) marathon of een reality tv show
Dat lijkt me echt zo pijnlijk om te doen, haha. Wel echt respect daarvoor.
Ik krijg altijd zulke broer-zus vibes van die twee
Ik vind het irritant dat hij nu ook meteen voor al die hardloopevenementen wordt uitgenodigd waar zij ook voor wordt uitgenodigd. En ja ik ben jaloers want ik zou wel in zijn plaats willen uiteraard. Ik troost mezelf met het feit dat ik helemaal geen hardloop-influencer wil zijn want ik wil niet al die zooi ( = schoenen en kleding) ontvangen. Of toch wel? Nee Oliver Queen, dat wil je echt niet!
Ik heb haar echt jarenlang gevolgd, denk misschien al wel 13 jaar (?), als haar blog tenminste al zolang bestaat. Maar ik was al een jaar of 2 afgehaakt bij dâr site en heb dâr een paar maanden geleden ook ontvolgt op insta. Het was voor mijn gevoel echt ĂĄlleen nog maar hardlopen of spon en niks anders meer. Ik ben zelf vrij sportief maar ik vond het echt een overkill aan hardlopen, vooral omdat er zo weinig anders voorbij komt. Hardlopen als onderdeel van haar leven vond ik leuk, maar het lijkt nu wel haar enige levensinvulling te zijn. Als ze daar gelukkig mee is dan is dat natuurlijk super mooi, maar dat is wel de reden dat ik afgehaakt ben. Het is voor mij niet meer relatable.
Haha ik wilde kijken wat het was en dacht na 5 minuten oh ja fuck opstaan. Volgens mij ga ik dit een heel chill ASMR kanaal vinden
Pijnlijke opmerking, maar ik denk dat je uitspraken als die van haar alleen kan doen als je nog nooit Ă©cht iets als zwaar hebt ervaren.