Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Wow ik kwam naar dit topic want ik wilde precies hetzelfde posten! Vind haar echt grappig

1 like

wat een mega mijlpaal ook zeg, 1 heel jaar

3 likes

daar zeg ik toch ook niks over? ik vind het alleen een beetje overdreven om dat een ā€œMEGA MIJLPAAL!ā€ te noemen

4 likes

Volgens mij is hij gestopt als leraar om ā€œfulltimeā€ YouTube te gaan doen.

Mijn god, hij heeft nu zelfs zijn kinderen gefilmd over die situatieā€¦

Kan iemand me kort het Kingalert drama uitleggen? Ik snap het niet.

5 likes

Ik snap het ook niet helemaal maar; hij livestreamt weleens h en dan scheld hij mensen uit en gebruikt het woord autist nogal graag. Toen heeft iemand daar een reactie video opgemaakt en is het een beetje losgegaan tegen hem. En nu komt ie vanavond met een video waar ie allemaal andere youtubers/streamers gaat exposen want ā€˜er zit nog zoveel meer achterā€™ en weet ik het wat en hij is vooral slachtoffer. Ik vind het vooral vermakelijk om te zien hoe een volwassen man zo kan reageren.

1 like

OkƩ, dus samenvatting: er is geen drama afgezien van zijn domme scheldpartijen. Wat een kleuter is het ook.

12 likes

Ja hij kan het gewoon niet handelen dat mensen hem ergens op aanspreken. Want het is natuurlijk volkomen normaal om te zeggen dat iemand een aidslip heeft en weet ik het wat.

1 like

en hoe laat begint dit vanavond?

afbeelding

27 likes

En al zou iemand expres rare reacties in die chat hebben gegooid bij hem dan nog is het niet oke om zulke taal eruit te gooien. Ik heb het idee dat ie het daar op gaat gooien.

Ik ging deze vent net googlen en kom het volgende tegen:

Paul wijdt die ruzies vooral aan de onvolwassenheid van de jonge videomakers. In april 2016 upload hij een video met als titel: ā€˜The Limit! De Rechtszaak!?ā€™ In de thumbnail zie je Paul als een opperrechter met een pruik op. In het filmpje dreigt hij een aantal minderjarige YouTubers een rechtszaak aan te doen vanwege ā€˜haatzaaierijā€™.

De woedende Almeerder claimt dat een aantal van hen ook een filmpje met beschamende (?) beelden van KingAlert naar zijn school heeft gestuurd. Dit met blijkbaar als doel om hem ontslagen te krijgen. Hij vertelt in deze aflevering dat hij binnen justitie machtige mensen kent die hem hierbij terzijde staan.

Later liet hij zich ontvallen dat die steun vanuit justitie een vrouwelijk familielid betrof die op dat moment bezig was met haar studie rechten. Van een rechtszaak is het nooit gekomen.

Haaahahhahahaha

42 likes

HAHAHAHHA ā€˜pas op, ik ken een student rechten!!ā€™

24 likes

Het minst verrassende vind ik toch dat deze man uit Almere komt.

40 likes

Bleh ik word zo naar van mensen die hun kinderen overal maar voor inzetten!

1 like

Ik hoop dat die kingalert van YouTube wordt gebanned. ā€œGa lekker rukken aidslipā€. Echt wat? Dat zegt een man van 41?! Hij moet gewoon gebanned worden.

7 likes

Echt? Dan nog niet mega lang. Kijk niet vaak, maar dacht dat ie vorig jaar nog wel werkte als leraar.

giphy%20(1)

3 likes

Noor vertelt even casual dat ze een tweede huis hebben gekocht in hun straat en dat als kantoor gaan gebruiken.

1 like

Ik ben die scene nog een keer gaan kijken :sweat_smile: Maar dit zegt ze:

Wij hebben dit huis waar we wonen, maar we hebben nog een extra huis gekocht. Dus thatā€™s exciting. We hebben van het huis hiernaast ook een extra deel gekocht en daar gaan we ons kantoor naartoe verhuizen.

Zo klinkt het inderdaad alsof ze twee huizen heeft gekocht, maar ik denk dat ze alleen dat kantoor bedoeld. :thinking:

1 like