Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

In haar vlog vertelt ze dat. Ik zou dat echt geheim houden, gelukkig voor haar heeft ze veel medestanders in de commente.

Ondanks dat het niet netjes is, wat ze zelf eigenlijk ook al zegt, snap ik haar wel. De eerste keren was ze zelf de dupe en op z’n zachtst gezegd not amused. Maar als een huisarts niet leert van eerdere foute diagnoses en je weer niet serieus neemt: Ja, dan heb je aan mij ook een verkeerde. :joy:

Overigens vind ik die openheid wel fijn. Deze frus is denk ik vrij herkenbaar voor veel mensen.

5 likes

Ik vind vooral de foto heel vreemd ofzo
Hun hoofden/blikken zijn zo anders, heb ik het idee.
Verder vind ik die samenwerkingen een beetje ridicuul en is het meer een gevalletje:
‘ik verdien er geld mee, dus het maakt niet uit voor welk merk het is’

3 likes

Ik koos vooral voor de eerste omdat er te lange andere opties stonden en te lui was om te lezen.

7 likes

haha frus, mooi woord. Ik zou echt wisselen van huisarts als ik haar was, zo moeilijk is dat niet.

1 like

Ik vond het juist een heel grappig en herkenbaar verhaal. Ze deed er niet stoer over, ze schaamde zich maar legde wel uit hoe het tot het schelden kwam. Ik snap ook wel dat ze ontplofte.

5 likes

wat een prachtige vrouwen zeg! :heart_eyes:

Lollol die kingalert loopt al een paar dagen te tweeten dat ie met een of andere big expose gaat komen zondag. Naar aanleiding van een filmpje wat iemand over hem had gemaakt. Deze man is zo triest, en dat is dan gewoon een volwassen man met kinderen.

2 likes

Van je huisarts afkomen is inderdaad niet moeilijk, maar weer een nieuwe vinden die je wil aannemen wel haha. :’)

2 likes

Mijn eerste gedachte was leuk dat de Sugababes weer terugkomen.

8 likes

kent er iemand blair walnuts? ik vind haar zo ontzettend grappig, zit al de hele ochtend hardop te lachen om haar video’s, vind die waar ze eet als iemand anders het leukste

deze bijvoorbeeld

https://www.youtube.com/watch?v=UlhPK7696zs

4 likes

Jaaa love her! Soms vind ik haar manier van bewerken wel too much, maar ze is gewoon zo’n leuk persoon dat ik blijf kijken

1 like

Die kingalert kan écht slecht tegen kritiek vind ik, hij heeft nu bedacht dat bekende youtubers samenzweren tegen hem. Ben stiekem wel heel benieuwd met wat voor “bewijs” hij komt :see_no_evil:

5 likes

Martijn Krabbé is een “vervelende dikke pad” volgens Bram. Haha wel mee eens, maar die Genee kan ik ook helemaal niet uitstaan.

2 likes

Ik zit dit bijna met open mond te kijken, wtf, die man is 41.

3 likes

Haha. Knockout in 3…2…1… (vanaf 20:08)

Ik heb voor Wilfred wat meer respect gekregen na een aflevering van Dream School, daar deed hij het echt heel erg goed (vind ik).

14 likes

Zoooo Laura, gaat 'ie lekker met de clickbait? “MEGA MIJLPAAL BEREIKT: MIJN KINDJE!”
Gaat ze vieren dat ‘haar kindje’ aka haar webshop 1 jaar bestaat.

8 likes

Doet ie toch nog steeds?

Door deze video mis ik Vera Camilla’s pakketjesuitpakvideo’s.

4 likes