Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ja ik gun haar alle liefde van de wereld en ben blij voor dr dat ze die gevonden heeft, maar als ik ze dan naast elkaar in de auto zie zitten denk ik het zou zo je vader kunnen zijn. EN DAT GE-TUUR EN MEERTJE ECHT GADVERDAMME.

10 likes

Haha ja, dat! Ik gun het haar zó, maar ik kan er dus niet naar kijken.

Dit is net zo’n tekstje als van die Britt die een paard had gekregen, maar die doet het denk ik omdat ze het grappig vindt en deze weet niet beter :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ook echt alleen Martine haha :see_no_evil:

willie heeft het voor me verpest met haar hyena-lach en geschreeuw.

4 likes

Zweeds synthpopduo Crab basket

29 likes

ik vind dit dus een heel leuk stel!

Wauw, ik herkende ze niet eens. Pas toen ik de andere comments las, herkende ik ze. Echt wauw.

Haha britt weet ook echt niet beter hoor! Ze heeft weleens Engels gepraat in een serie en ze heeft echt een heel laag niveau!!

1 like

Kan iemand mij heel snel even het verhaal achter “krabbenmand” uitleggen? Totaaaal gemist

Martine’s Instagram!

5 likes

Ah thanks! Eindelijk rust in m’n hoofd :heart:

4 likes

Nieuw boek?

Jaaa, Madeleine Olivia! Ik vind haar ook tof, vind deze nieuwe serie dat ze budget vegan boodschappen gaat doen heel interessant.

2 likes

Haar bedrijf heet “Jasmijn Bult Photography” en Tom Paape is mede-eigenaar!

Aparte tekst verder wel.

Wat vinden jullie eigenlijk van Instagrammers die voornamelijk dure (designer)merken dragen en dan reclame gaan maken voor een goedkoop merk (dat niet hun eigen merk of collectie is)?

• Ik vind het bijdragen aan de ongeloofwaardigheid van zo’n Instagrammer. Als je die persoon verder zelden tot nooit buiten die samenwerking om artikelen ziet dragen van dat merk.
  • Hier kunnen ook goede bedoelingen achter zitten dat volgers (eindelijk) ook iets kunnen kopen dat die Instagrammer draagt en/of schoenen die geinspireerd is op duurdere designer spullen.
  • Ik zou het zelf ook doen als ik die mogelijkheid zich voordeed. Het is een makkelijke manier om geld te verdienen met een bekend en betrouwbaar bedrijf. Bovendien kan het mijn eigen naamsbekendheid vergroten. Dus gewoon een slimme zet.
  • Veel instagrammers droegen vroeger ook goedkopere spullen waardoor het nog steeds in hun DNA zit en het misschien wel een droom voor ze is om nu met een bepaald merk te kunnen samenwerken.
  • Dit is feitelijk niet heel anders als die celebrities die met normale merken samenwerken. Dus waar gaat het over?
  • Ik heb hier geen mening over
  • Anders…

0 stemmers

Anna in dr vlog op ironische toon “congrats for having me” haha dat had zo toch een keer bij zo’n instagramfoto gezet

12 likes

Josh heeft haar huisarts uitgescholden.

1 like

Receipts? Anders moet ik zelf zoeken :see_no_evil:

2 likes

Ik vind aan de ene kant vanuit zakelijk opzicht het een begrijpelijke zet, maar het draagt niet bij aan de likeability van haar als persoon. Het voelt een beetje achterbaks aan…