De schrijver van het stuk heeft gereageerd op de insta van zeikschrift edit: en op Jessie Maya zie ik net
Huh, maar jij bent dan dus niet zonder auto verhuisd want je had een busje gehuurd?
- sorry dat jij het kut vindt
- ik ben schrijver
- en queer maar verder niet trans ofzo
- ik vind mijn eigen stukje wel goed
- ik ben schrijver
âsuper vervelend dat jij dit zo ervaartâ
Oké doei
Dit soort dingen kunnen zo makkelijk voorkomen worden door -ik noem maar wat- een trans schrijver zoân stukje te laten schrijven.
Waar haalt hij trouwens vandaan dat zij een podium krijgt van hem. Ze heeft 278.000 subscribers, zij heeft haar eigen podium gemaakt thank you very much.
@grace @Banananana Hoewel glamour ook een vaag excuus had zeiden die ten minste nog dat ze ervan wilde leren (hoeft natuurlijk niet oprecht te zijn maar soit). Maar dit is echt een sorry dat je boos bent maar ik heb geen spijt reactie.
De schrijfsters van Damn Honey krijgen ook een rubriek in Glamour. Ben benieuwd wat zij hiervan vinden!
Ze hadden Mounir toch kunnen vragen bijvoorbeeld (geen idee of hij zoiets zou willen doen uiteraard).
Ik kan die lekkere gekke fotoâs van die twee echt niet aan.
Dat wordt vast lekker grof en ordinair doen met Martine en genant giebelen met Willemijn.
Perfecte samenvatting van wat we kunnen verwachten!
We moeten eigenlijk een stoute wil en tien bingokaart maken. Ik moet denken aan van die sekstips van de Cosmo enzo van âneem een slokje thee voor je hem pijpt, het temperatuurverschil zal hem verrassen!â
Maar wat is bij zoân fout dan een goed excuus?
Nou iig niet âsorry dat je het vervelend vindt maar eigenlijk heb ik het goed gedaanâ. Dit is helemaal geen excuus.
Hier moest ik luidop om lachen!
HAHAHAHAH âohhhh, lekker neuken!â klinkt als de dirty talk van iemand die nog nooit seks heeft gehad.
Hahahahahah ohh lekker neuken hahah
Ja, dat snap ik. Maar wat zeg je dan wel?