Joejoe
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het af en toe ook mateloos irritant vind dat mensen door meerdere personen aangesproken worden. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat als een aanval voelt. Als je ziet dat iemand al door één of twee mensen wordt aangesproken, kun je het toch gewoon lekker laten gaan.
Je haalt me de woorden uit mijn mond!
Nou, wat ik zeg, als iemand door één of twee mensen wordt aangesproken gaat een derde niet meer zoveel toevoegen. Sterker nog, de praktijk wijst uit dat de persoon in kwestie zich meestal alleen maar in een hoek gedrukt voelt en dat het niet meer over de inhoud maar de manier waarop gaat. En ‘toen was het allemaal niet zo erg’, dat heb ik in ieder geval nooit gezegd. Ik zie het nu alleen vrijwel wekelijks gebeuren en dat lijkt me niet bevorderlijk de voor algehele sfeer.
En daarbij, we zijn allemaal volwassen mensen die echt wel zelf kunnen bedenken waar de grens ligt. Dus ga dan gewoon even op je handen zitten.
In een split-second dat ik heel even dat ze een pop was doordat haar mond een beetje zo open staat. En dan zo’n mannequin wat we gebruiken op het werk als we medische handelingen moeten trainen .
Waar gaat dit over?
Als je op die bovenste foto klikt dan klapt hij uit, ging erover dat Jessie geportretteerd werd op een manier waar ze het niet mee eens is.
Mosterd na de maaltijd: mijn vriend noemde mij liefdevol mokkel . Volgens hem een semi-positief woord in Vlaanderen.
Gelijk heeft ze! Glamour maakt het ook echt niet beter met “waarin jij jouw transitie naar vrouw met je volgers deelt”. Had het toch gewoon bij transitie gehouden, nu staat het er zo lullig van “nja voordien was je gewoon een vent hooowr!”
Haha nee niet echt, misschien regionaal?
#teamjessie in deze
Er zijn mensen die Jessie niet kennen en als er alleen transitie had gestaan, zou dat dan geen vragen oproepen welke kant de transitie op gaat?
Ik ben neutraal, maar ik vind het van beide kanten ontzettend dubbel.
In de excuus-post onder de Instagram post vind ik die verduidelijking toch niet nodig haha.
Maar verder hebben ze het toch gewoon over ‘zij’ en ‘haar’? Lijkt me al wel duidelijk genoeg op zich, en als het andersom was zou iemand zich denk ik niet snel zo ‘vrouwelijk’ op de foto laten zetten (full face, lange nagels etc)
Ik stuitte net per ongeluk op het vreemdste instagramaccount ooit
‘Per ongeluk’
Volgt nog iemand Angel op Instagram. Ik ga helemaal stuk van haar verhaal 23u geleden hahaha. Dat ze steeds moet huilen doordat ze ongesteld is en dat ze dan verteld dat die moeder een dansles had aangevraagd en ze weer keihard begint te janken. Zo herkenbaar .
Goed verhaal he. Ga maar gewoon even kijken als je haar volgt, is geappig.