Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Haha, ik kan ook zo zijn hoor, maar de manier waarop ze ermee omgaat is zo vervelend.

1 like

Om nog even iets positiefs te zeggen over Sanne: Ik vind wel dat ze leuke dingen heeft gekocht voor haar huisje en ben wel oprecht benieuwd hoe het eruit gaat zien. Ik vind haar stijl wel leuk.

2 likes

Ben dat maar mokkel maar gaan ontvolgen want ik werd gek van haar negativiteit.

Zelfs die vakantie zou ze nog over zeuren. Mag ze ergens heen, zegt ze vast weer iets van ‘maar alle andere influencers gaan naar plaats/land X.’

2 likes

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Anna het type is dat perse wil trouwen voordat ze bevalt. Ik denk dat ze het prima vindt om een kind te hebben met haar vriend ipv haar man.

Ik kan het filmpje niet bekijken, maar ik gok dat dit het geheim is:

71 likes

Ohja, dit was lichtelijk sarcastisch bedoeld omdat het allemaal zo gehypet wordt tegenwoordig, haha

Ja daarom heeft ze zeker ook een YouTube channel gebouwd voor het heksenkind van haar verloofde

3 likes

Hé, eindelijk eens goede comments, ipv alleen het geijkte ‘jullie zijn gewoon jaloers op hun wenkies!’

2 likes

Uhh :thinking:

5 likes

En daarna meteen deze dus we weten weer waar jullie horen!

6 likes

JA, ken je dat woord niet?

De laatste 6 kringloopwinkels waar ik was, bezorgen ook gewoon thuis.

3 likes

Jep, ken het! Maar vind het een beetje een raar woord om te gebruiken, vrij denigrerend en dat lijkt me niet nodig

21 likes

Dat kan. Ik heb er minder moeite mee en vind het geen scheldwoord dus niks aan het handje, toch?!

Hahaha wat een redenatie.

27 likes

Inderdaad, de grootste kringloopwinkelketen van Rotterdam bezorgt tegen een kleine vergoeding aan huis. En sommige verkopers via Marktplaats zijn ook bereid/in staat om dit te doen.

1 like

Ik blijfher bijzonder vinden dat sommige mensen het oké vinden zich op om één iemand te storten. Dat is blijkbaar wel ok. Verder ga ik er niet meer op in want het moet (zoals vaker hier) weer omder een vergrootglas gelegd worden en zijn “jullie” allemaal keurige brave forummers. Fijne middag nog!

2 likes

Ik begrijp nu niet helemaal waarom je in de slachtofferrol kruipt? Je bent gewoon heel netjes aangesproken op het woordje ‘mokkel’, het is niet alsof je wordt aangevallen door een stelletje hongerige Hyena’s.

21 likes

Haha wat is dit nou weer voor gekke reactie

4 likes