Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Dat zei ze zelf in een interview

1 like

Lijkt verdomme wel permanente marker.

9 likes

Ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat hij hier zo openlijk op reageert. Laat het lekker gaan, zou ik zeggen. Best ongemakkelijk ofzo om te lezen?

5 likes

Ja echt zonde want ik vind hun wel heel knap. Maar ik vind dat kleding merk ook echt verschrikkelijk

dit ook. Loop je in zo’n pak en ook nog schoenen vol met Reinders :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Moet zeggen dat ik Bonnie’s haar nu toch wel leuk vind. staat haar goed zo

4 likes

Haha ja! Ja ik weet niet. Ik heb er nog nooit iemand in gezien in mijn omgeving. Maar types zoals Gaby Blazer en Jessie Jazz lopen er blijkbaar in.
En het loopt denk ik wel want ze hebben wel een mega groot kantoorpand gekocht :face_with_raised_eyebrow:

Wacht wat? Ik kan de video niet bekijken maar zei ze dat echt?

Echt die hele Instagram pose met een voet gespitst. Waarom doet iedereen hetzelfde?

2 likes

Hier nog erger aanwezig. Je kunt er in elk geval niet omheen dat ze wenkbrauwen heeft…

27 likes

Toen ze zei dat ze ging verhuizen wou ik eigenlijk hier nog zeggen: En nu krijgen we wekenlang allemaal geklaag over het verhuizen en wat iedereen niet goed doet enz.

4 likes

Volgens mij mogen ze doordeweeks zelfs gewoon om 7.00 beginnen met bouwen/wegwerkzaamheden/etc.

3 likes

Ik denk het wel want mijn bovenbuurvrouw zei recent tegen mij dat ze veel last heeft gehad toen ze met mijn huisje bezig waren en dat begon al heel vroeg in de ochtend zei ze.

1 like

Ja dat (baby)meisjes echt heel heftig zijn, dat haar nichtje echt een tiran is en heel druk en haar neefje het liefste jongetje ooit. Ze zou wel allemaal jongetjes willen.

1 like

En ook dat ze alles alleen moet doen en geen auto heeft enzo. Ik heb ook eens helemaal alleen, zonder auto verhuisd en het is ff kut maar prima te doen. Heb uiteindelijk een busje gehuurd en voor de grote spullen buren gevraagd om te helpen.

Maargoed, zij heeft het natuurlijk extra zwaar. Dat lied van Brigitte Kaandorp pas echt goed bij 'dr soms.

2 likes

Ik heb bij haar ook vaak het gevoel dat ze niet even in haar omgeving vraagt of iemand bijv. even mee kan rijden ergens heen ofzo. Ze heeft geen auto dus ze kan niet bij de kringloop een tvkastje kopen zei ze op haar Instagram… Dan denk ik echt bij mijzelf ken je echt niemand die even met je mee kan rijden? Heb je het überhaupt gevraagd aan iemand?

3 likes

Hier zag ik voor het laatst iemand in lopen. Whyyy

Ja, dat idee heb ik ook wel ja. Als ik zag hoeveel mensen er nog bij haar verjaardag waren toen, was toch een aardig clubje! En onze kringloop bezorgd gewoon de meubels trouwens en weet dat veel andere kringlopen dat ook doen dus vond dat ook al zo vaag.

Maar ik blijf haar natuurlijk wel volgen want dan heb ik weer wat om over te zeiken haha.

4 likes

Dat denk ik niet, dat hele kanaal draait eigenlijk om de reacties van mensen te testen. Dit vind ik bijv. totaal niet fake overkomen.

Je ziet ook wel eens dat ze daarna naar die mensen rent om te zeggen dat het voor YouTube is en of ze hen mag gebruiken voor de video.

Ik vind haar ook echt het perfecte voorbeeld van iemand die alleen maar in problemen kan denken. Het ergste is nog dat ze zichzelf dan heel zielig vindt.

6 likes

Helemaal mee eens. Ik ben zelf ook wel zo’n persoon dus ik herken het wel maar Sanne is nog wel een stapje erger :sweat_smile:

1 like