Spon huwelijksreis
Is dat niet te min?
Ja misschien wel (maar als ze ervoor betaald worden, is het waarschijnlijk een ander verhaal.)
En anders gaan ze vast 2x ofzo
Ahh ik wil het een beetje opnemen voor Sarah. Vind haar altijd leuk om naar te kijken en snap de struggle van veel leuke kleding aanwillen. (Hoewel, die witte broek erbij pakken is wel echt een fail.) Ik verbaas me ook hoeveel verschil qua garderobe er is, sommige mensen reageren dat ze uberhaupt in totaal 30 kledingstukken hebben en ik kan me daar weer weinig bij voorstellen. Je hebt toch truien, broeken, topjes, tshirts, lange mouwen shirts, vesten, blazers etc, dat kan toch niet in 30 kledingstukken? Misschien moet ik ook maar zo’n challenge gaan doen
Ik heb ook meer kleding hoor, ook gruwelijk veel miskopen, maar een challenge zien in het kunnen kleden in drie weken met 30 kledingstukken is in mijn ogen overdreven.
Misschien had ze beter de challenge: elke dag 30 kledingstukken dragen kunnen doen, dat lijkt me meer een challenge
“Gefeliciteerd! Eindelijk mag de hele wereld het weten!”
whatever
Meer
Ik hoorde net dat Anna Nooshin gaat trouwen en ik moest lachen want dacht prank. In mijn hoofd is ze net 1 maand single. Maar ze gaat dus écht trouwen. Wow. En ik zoek al 7 jaar een beetje een normale relatie. HOE DOEN MENSEN DIT??
Sanne
En nee dus echt geen judgement richting Anna. Lijkt me fantastisch om zo snel het gevoel te hebben dat iemand het voor je is. Doe mij ook maar. En dat de rest van de wereld zegt dat ik gek ben.
Ik vind het knap dat ze werkelijk alles op zichzelf kan betrekken
Ben ik de enige die het wel echt een leuk stel vind? Hoewel ik nog steeds een zwak voor Danny heb vind ik ze echt leuk samen. Kan niet wachten op video’s over de bruiloft!
En Sanne moet effe der mond houwe. Dank.
Als je happy bent doen die zure reacties je toch niks
Uhg even klagen hoor. Bij Hans en Shifra komt de vlog echt zó vaak later of niet dan de “normale” tijd. De ene keer is t dit, de andere keer is het dat. Of het SD kaartje is zoek, of hij is kapot en geen back-up, nu zijn ze zelfs de hele vlog camera kwijt. Echt wth. Hoe moeilijk is het om dat goed op orde te houden en te organiseren? En dan ook nog zeggen dat ze vandaag een goede reden hebben. Oh well
Ik heb toevallig gisteren nog een oude Q&A gekeken van Anna omdat ik benieuwd was hoe ze een paar jaar geleden was. Vanaf minuut 6 legt ze uit waarom ze niet wil trouwen. Ik was daarom best verbaasd dat ze nu ineens verloofd is.
Maar good for her. Blijkbaar voelde ze bij haar ex die behoefte niet, en zat er misschien toch onbewust iets niet goed in de relatie. Mensen kunnen natuurlijk ook veranderen. Leuk voor haar dat ze nu wel gelukkig lijkt te zijn!
https://www.youtube.com/watch?v=zxeNsygwwSY
Eerste keer dat ik een link toevoeg dus weet even niet goed hoe ik hier direct het filmpje plaats zonder link.
In zijn bericht staat ‘ook al weet ik beter’. Klinkt alsof hij er zelf toch niet helemaal achter staat.
Bij 12:35 geeft ze aan wel kinderen te willen, en dan wel graag jongens s.v.p. want meisjes zijn kleine heksjes.
ik vind dee echt een beetje ergerlijk maar zit toch wel elke week haar weekvlogs te kijken
Wat noemde ze als reden dat ze geen kinderen wou? (Kan het filmpje niet kijken)
Hahahah Sanne weet ook ALLES betrekken op haar relatiestatus. Laatst ging ze ook miepen dat het oneerlijk is dat ze beddengoed voor haar tweepersoonsbed in haar eentje moest kopen.
Precies, de ene relatie is de andere niet.
wie zegt trouwens dat anna nu wel kinderen wil??