Businessclass type, Ryanair budget
Ja maar jij was ook een RGK. Dus jouw smaak…
Ik vind het ook onzin van Anna haha. Nu mag iedereen op me gaan haten dat ik dat niet mag zeggen omdat ik hun relatie niet ken: prima maar ik vind haar irritant en hem een rijke slijmbal en dat ze na 2 weken een tattoo nemen en na 3 maanden al gaan trouwen kan ik al helemaal niet serieus nemen. Maar moeten ze lekker zelf weten.
Mijn hemel Sarah Rebecca heeft een capsule wardrobe challenge iets dat ze drie weken met een rek kleding, waar nog gewoon iets van 30 kledingstukken aanhangt, zich moet kleden. Ze mag ze wel wassen. In de laatste week heeft ze toch een andere broek gepakt omdat een zwarte broek echt niet kon hoor met dit weer?! Ze heeft een witte broek gepakt, die ze niet aan het rek had hangen, terwijl er ook een lichte jeans aan het rek hing. Jezus, het is nog geen 30 graden hoor…stel je even aan. Je kan je niet met 30+ kledingstukken kleden in drie weken?! echt … ik kan er met mijn hoofd niet bij. Had dan 10 stukken aan dat rek gehangen, dan was het nog een uitdaging. Telkens die opmerking ook: ja ik wil graag afwisselen en voor mij is dit al heel wat… Poeh hee zwoegen hoor meid! Ik kan dit niet serieus nemen haha.
Ik zit echt te gieren hier, dat ze dit een challenge durft te noemen ja!
Ideeën voor andere non-challenges:
De je-mag-met-de-auto-in-Nederland-alleen-rechts-rijden-challenge (leuk te combineren met de wachten-tot-het-stoplicht-op-groen-is-challenge.)
De fast-fashion challenge. (Je mag voor een hele week alleen maar goedkope kleding dragen van merken zoals de Zara, H&M en Primark.)
En voor de heren: de-bril-omhoog-tijdens-het-plassen challenge (schijnt wel erg moeilijk te zijn).
Volgens mij wordt facebook/instagram niet per se eigenaar van jouw foto’s, maar ze hebben wel het recht om ermee te doen wat ze willen.
In dit artikel wordt wel goed uitgelegd
De video is wel gesponsered door een merk staat in de beschrijving en ook zijn laatste instagram post hierover was #spon. Alleen staat er nergens bij om welk merk het gaat.
Ook geen enkele kritische volger die dan zegt: lekkere fail. Nee, alleen maar veren! Wat een vertoning.
Dankje! Ik kon dit niet zo goed verwoorden en reageerde daarom maar niet, maar dit vind ik dus ook.
Ik vind het overigens juist zielig voor Danny om er meteen vanuit te gaan dat hij hier wakker van ligt.
Superleuk voor Anna en haar vriend, maar waaaaarom moeten sommige influencer-vrienden meteen van dit moment gebruik maken door te benoemen dat ze het al weken weten zou ze sieren om het gewoon bij een felicitatie te houden en het niet zo op zichzelf te betrekken
Zien en gezien worden is het influencerleven
Oh dat vind ik ook altijd zó aandachtshoerderig, gatver. Anna weet dat diegene het al weet, dus voor wie moet dat nog even benoemd worden? Puur om even te pronken met andermans nieuws ofzo, je even heel belangrijk voelen?! Echt debiel.
Is heel typisch gedrag. Net als bij een zwangerschap benoemen dat het nieuws eeeeindelijk naar buiten mag en dat ze nu openlijk mogen feliciteren hoera. En bij een verjaardag benadrukken dat ze óók nog even via déze weg een fijne verjaardag willen wensen. Gefeliciteerd mijn reet, is puur om te tonen hoe belangrijk jij wel niet bent, zo doorzichtig.
Maar als ze die kleding ook nog mag wassen en nog een keer aan mag wat is hier dan moeilijk aan…
Ja!’ Hahahahaha dat is dan eigenlijk wel weer toepasselijk bij Anna’s nieuws
CONGRATULATIONS I HAVE ARRIVED
Deze moet Anna eigenlijk als opkomst song voor haar bruiloft doen.
Of als opkomst bij de bruiloft van iemand anders
NIKS
Haha dat was precies wat ik ook dacht. 30 kledingstukken is echt veel! :o Maar ik kan haar filmpjes nooit lang aanzien omdat ik haar zo traag en kneuterig vind praten. Dat ze een heel verhaal gaat houden over wanneer ze een ‘wasje’ gaat doen bijvoorbeeld, en van die kleine dingen als die fashion challenge zo ‘lastig’ vindt