Miss is Danny allang zwanger van een ander
Nu kan Danny alweer een insta-post maken hoe blij hij voor haar is.
Benieuwd wat voor spektakel dit gaat worden wel.
Vind dit altijd zo makkelijk gezegd. Geneeskunde is niet zo hard en artsen zijn ook mensen. Geen arts stelt expres de verkeerde diagnose en dit is soms gewoon echt lastig, maar mensen zonder medische kennis denken te weten hoe het allemaal wel moet. Ze hebben ooit geprobeerd om een computer de anamnese + diagnose te laten doen en die slaan op tilt, wat maar aangeeft dat dit echt lastig is. Een andere optie dan mensenwerk is er niet en er kan soms een fout gemaakt worden. Dat is niet expres en ik vind het echt niet kunnen om je huisarts uit te schelden of te stellen dat die niet leert van eerdere foute diagnoses. Artsen liggen daar ook echt wakker van.
OkƩ, ff wat anders maar wat zijn dit toch voor een poses? Is dat hip?
Hahaha, mag ik hopen van wel. Je gaat toch niet random op iemands anders auto liggen?
Of nouja, alles voor de insta-fame natuurlijkā¦
ā¦het leven is kut
Hahaha bij de eerste foto dacht ik ābeetje random om te hurken voor een auto, maar prima tochā maar toen zag ik de tweede.
Ik vraag me vooral af hoe het kan dat in bnāer en celebrities kringen zo snel wordt besloten om te gaan trouwen. Gebeurt dat bij ānormaleā mensen ook zo snel?
Ik weet dat ze een spon Opel heeft dus neem aan dat dat dan deze is en dus van haar is ja haha. Hoop ik dan toch.
Kan me idd herinneren dat ze heeel stellig was over het niet willen van kinderen en dat haar neefje en nichtje genoeg waren.
Heeft ze dat ook gezegd van het trouwen ja?
Vind het ook wel apart om te zien dat Nessim oooveral naartoe meegaat en het leek alsof ze Danny zowat verwaarloosde (sorry zo kwam het altijd op mij over )
Fijn om positief nieuws over Anna te lezen! Want dat was bij haar toch dat zowel vader ls haar stiefvader niet lang geleden zijn overleden (of heb ik dit verkeerd onthouden?) Kan me inbeelden dat je door het meemaken van zoān heftige periode sneller echt close wordt met je partner.
Was het ook niet Anna die toen vanuit het buitenland samen terug reisde en dat zij business class zat en Danny economy?
Staat me iets van bij. Haha, of heb ik het gewoon verzonnen.
Ze heeft dan wel iemand gevonden die beter bij haar past qua moneyzz. Hij is ook wel echt het businessclass type he.
Ja dit vind ik ook bizar. Ik maak dat nooit mee in mijn omgeving haha
Oh my god neee dat kan toch niet hahaha
mijn god sommige mensen ontlenen echt hun volledige identiteit aan hun aantal volgers, sad.
Ook trouwens wel een harde ~ondernemers business~ les over hoe slim het is om je hele bedrijf/inkomstenmodel op het platform van iemand anders te draaienā¦ geldt ook voor youtubers natuurlijk! Als ze van bovenaf beslissen dat je iets niet mag of je shit deleten heb je geen poot om op te staan. Het hele intellectuele eigendom van hun content is denk ik ook een beetje wankel. Is Facebook/Instagram eigenaar van je fotoās bijv? Ok hahaha super niet het punt van dit nieuwtje maar toch wel interessant.
Serieus? Dit is waar je het over wilt hebben terwijl we het ook kunnen hebben over hoe zielig dit voor Danny is???
Hahahaha ik vind mezelf ook echt een business class type. Alleen zonder de bijhorende moneyzzz helaas
Tering die ring is nog groter dan de ring van Meghan Markle.
Onpopulaire mening: ik vind nassim een leuke, lieve gast in de vlogs! Ik snap wel dat Anna in de wolken is.
Hahahah ja dit!!