Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

De uit elkaar video van danny was eind juli… dus inderdaad behoorlijk snel! Maar goed, als zij er gelukkig van worden… zal geen goedkoop feestje worden vermoed ik :smiley:

1 like

Die ring is al mega

Ach voor hetzelfde geld zijn ze eerst nog 3 jaar verloofd.
Maar het zou mijn type niet zijn, hij komt echt zo patserig en oppervlakkig over.

7 likes

Als 't zo snel goed voelt lekker doen vind ik, maar lijkt me wel heftig/beetje sneu voor haar ex. Ik zou dat iig wel even slikken vinden.

23 likes

Oh ik had stiekem wel gedacht dat die twee snel zouden trouwen of kinderen zouden willen. Gaat ook vaak wel sneller na de 30, maar ik geloof ook wel dat die twee al snel heel serieus zijn geworden. Denk wel dat het een soort Kim en Kanye style bruiloft wordt hahahaha.

7 likes

Dit ja. Super heftig lijkt me dat. Hoop dat hij ok is.

Aaah, arme Danny :frowning:

5 likes

Ik kan me nog een vlog met Yara herinneren waarin Anna zei absoluut NIET te willen trouwen. Nou ja, meningen veranderen natuurlijk maar toch.

eidt: Maar leuk voor ze hoor!

2 likes

Ja, maar ik kan me voorstellen dat dat alsnog lastig kan zijn?

53 likes

Klopt, maar na minder dan een jaar zien dat je ex gaat trouwen is gewoon kut, vooral na zo’n tijd.

Mijn ex ging ook na een half jaar verloven en dat was pas na een jaar relatie, en ik kan je vertellen dat dat errrrrrrg kut voelt, ook al werkte de relatie niet, dus ik kan me voorstellen dat het Danny echt wel wat doet

16 likes

Ja dat denk ik dan ook. Ik weet nog dat ik toen dacht van jeetje wat ben jij daar stellig in, hoe weet je dat nou zo zeker.

Maar goed, prima natuurlijk. Ik wens ze sowieso heel veel geluk samen.

Het zal ongetwijfeld niet leuk zijn voor Danny, maar Anna hoeft daar toch geen rekening mee te houden? Ze is verder gegaan en Danny ongetwijfeld ook.

6 likes

Hee jongens misschien is Danny gewoon blij voor zijn ex.

23 likes

Zeg ik ook niet :smiley:

Maar sorry, zal het niet meer zielig voor iemand vinden.

2 likes

Nee klopt hoor, maar zo lijkt het als ik alle reacties lees. Niet hoe leuk het voor Anna is, maar hoe kut het voor Danny is. Maar dit is meer wat ik zelf uit de reacties haal trouwens.

3 likes

Ik vind het opvallend hoe mensen hun eigen situatie op dit soort nieuwtjes projecteren. We weten toch helemaal niks van deze relaties en breakup?

15 likes

Of wilde zij heeeeel graag trouwen en hij niet :joy:

1 like

Gut gut gut…

Haha ja precies, misschien wil hij wel geen kinderen en niet trouwen maar Anna wel, weten wij veel :woman_shrugging:
Ik denk ook dat een kinderwens/trouwen etc. afhankelijk kan zijn van de relatie waar je in zit. Misschien wil je met een bepaald iemand graag huisje boompje beestje en zie je met een ander een hele andere toekomst voor je.

3 likes