Zou Monica meedoen aan 4 handen op een buik? Ze was gisteravond in het ziekenhuis voor een programma over bevallen waardoor haar vlog niet online kwam. Volgens mij zou ze dat best goed doen!
Meestal mag je bij events een +1 meenemen, dus hij isniet echt direct uitgenodigd
Ik heb nummer 2 ook niet gekocht, ben toch niet echt de doelgroep. Ergens vind ik het ook wel een wijze les, met d’r “ik heb geen zin om vijf jaar te werken bij een tijdschrift, maar wil meteen hoofdredacteur worden”. Zo makkelijk is het dus nog niet.
Waar waren deze mensen toen ik in een winkel werkte?
Ah kijk aan! Jammer wel, vind 4 handen op een buik echt een topprogramma.
Ja ik vind Jennie heel leuk maar ik vond dit ook een beetje een gekke uitspraak. Zeg dan gewoon: ik heb altijd gedroomd van een eigen tijdschrift, dus ik ging er één maken.
Desalniettemin hoop ik dat ze maja 2 ook uitverkopen
Ja ik ook hoor, gun het Jennie zeker!
Ah ik vind het nieuwe kapsel van Nick zo lelijk? Snap het echt niet. (Nieuwste vlog van Bonnie)
ff dit screenshot, enige look van voren
Past bij Bonnie dr kapsel
Haha ja bij haar oude kapsel. Ik vind het ook niets voor Nick omdat hij zo perfectionistisch is (voor zover ik hem ken iig) en zo’n pony zit dan toch nooit goed ofzo haha
Ieee hij lijkt nu op Jim Carrey in Dumb & Dumber
Ik dacht dat het een grapje was (alleen thumbnail gezien), maar is dit serieus zijn nieuwe kapsel?
Niks mis met ambitie, ben zelf ook wel een beetje zo, maar iedere keer besef ik onderaan de ladder* dat ik misschien heb onderschat wat functie X zou inhouden haha.
*ik heb al heel veel verschillende jobs gehad haha
Die ladder is er niet voor niks, blijkt vaak hahaha. Ik heb me er ook weleens op verkeken.
Dit is geweldig
Zo’n kapsel zie ik wel steeds vaker, het schijnt Caesar haircut genoemd te worden. Ik denk dat het bij Nick een stuk vlotter en hipper had gestaan als de pony wat korter was zoals bijv. hier:
Ik denk dat dit kapsel een Griek of een Spanjaard beter staat dan een Nederlandse man. Net zoals ik bij sommige blonde Nederlandse mannen met van dat dunne haar een knotje vaak ook geen succes vind.
Wow echt de helft van de mannen hier die ik ken hebben dit of iets wat er op lijkt, inclusief mijn vriend haha
Edit: zijn dus allemaal mannen met donkere looks en vaak een baard en/of snor
Hij heeft het in een latere vlog niet zo gestyled zitten en dan is het wel iets leuker! Maar nog steeds niet echt geweldig
Bonnie en Nick doen mij altijd aan Tommy & Annika denken van Pippi, en met Nicks nieuwe kapsel lijken ze er nog meer op