Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Dat zou inderdaad al iets heel anders zijn! Dan gaat het ook meer om wat je graag wilt maken, in plaats van om een titeltje dat je blijkbaar wel interessant vindt klinken. Want hoeveel inhoud heeft die naam in zo’n geval? Waarom wil je dan per se hoofdredacteur worden, wat wil je dan precies doen, zeker als je de weg ernaartoe wilt overslaan?
Net als die (solo)bloggers die zichzelf “CEO” en “editor in chief” noemen. Je kunt je maar belangrijk voelen.

7 likes

Bij Nick is het denk ik meer de bedoeling om op zo’n Engelse arbeider straatschoffie te lijken. Ze kijken de hele tijd toch ook peaky blinders denk dat hij daar door geinspireerd is.

16 likes

Ik moest daar ook meteen aan denken. Ben benieuwd wanneer hij de baret en het zakhorloge aanschaft.

3 likes

Je kan mij niet wijsmaken dat er niks is tussen Dionne en Enzo. Die hele sfeer in Enzo’s vlog, damn

7 likes

Ik vind het ook een beetje respectloos naar de mensen uit je vak die wel 20+ jaar erover hebben gedaan om dat te bereiken. Je mag best wel tegen hen opkijken vind ik. Als je goede ambitie hebt probeer je denk ik ook juist van die mensen te leren als je het zelfde wil bereiken. (Om het dan misschien sneller te doen, misschien niet.)

5 likes

Is Enzo eigenlijk nog bevriend met Dionnes ex Kaj? De vriendschap leek een paar jaar terug behoorlijk nadat Kaj Enzo’s Minecraftwereld volledig naar de tering had geholpen

Ja is het leuk? Ik zag dan zo’n ‘wedstrijd’ voor me met allemaal gezellige kletsende en lachende dames die in de weg lopen terwijl jij er langs wil. Maar ik moet bekennen dat ik nu best graag wil meedoen, zodat ik Wil kan inhalen :smiley:

1 like

Hahaha, ja daar zit wat in!

Of op Playmobil poppetjes:

De foto die ik wilde invoegen doet het helaas niet :frowning: Maar ik vind Nick en Bonnie op het kritische zijn over eten na wel heel leuk!

42 likes

Iemand de vlog van ons wil en tien gekeken? Wat is het spannende project of nieuwtje van Willemijn?

1 like

Ah oké thanks! Bij nader inzien waren mijn vooroordelen wel erg negatief haha oeps.

Enzo uploadde een paar jaar terug iedere dag een Minecraftvideo waar hij ook vaak gasten uitnodigde (waaronder Kaj). Hij had toen echt een hele wereld opgebouwd. In een video met Kaj (ik kan hem niet meer vinden dus ik weet het niet precies) liet Kaj een monster/eindbaas los in die wereld waar ze totaal nog niet de geschikte wapens voor hadden onder het mom van ‘PRANKED’ en daar was Enzo niet echt over te spreken geloof ik hahaha. Maar ik zie dat ze vrij snel daarna alweer video’s samen hebben opgenomen dus mijn reactie hierboven sloeg nergens op. Dit is de video waar Kaj weer mee mag doen en waar ze het erover hebben vanaf 4:18 (niet zo interessant hoor):

Edit: originele video gevonden

Huh dat hij überhaupt meisjes kan vinden die mee willen spelen. Ik zou echt denken dikke doei, maar waarschijnlijk denk ik er wat te zwaar over.

3 likes

Huh haha Monica heeft toch al lang een bevalling van dichtbij meegemaakt? :joy:

2 likes

Ik vind dit wel een beetje vallen in de categorie ‘mannen die meisjes lastig vallen/intimideren op straat en er dan lollig over doen en video’s van maken’. Daar was toen een paar jaar terug toch ook heel veel gedoe over geweest, dat een vent op YouTube random meisjes ging zoenen op straat en dat dan ging filmen enzo.

5 likes

Die meiden zijn denk gewoon actrices, pretty sure

1 like

Mascha’s nieuwe vlog heeft als titel ‘Ontdekt waarom ik nu zoveel uit ga’. Ben heel benieuwd naar haar moment van verlichting en pedagogische analyse hierop.

Edit:

MOMENT OF REVELATION

Na het luisteren van een podcast van Scooter Braun realiseerde ze zich dat ze vroeger nooit uit ging omdat ze altijd gefocust was op haar werk en nu gunt ze zichzelf wel de vrije tijd en dat komt allemaal omdat ze zo hard gewerkt heeft. En als je nu nog niet op dat punt bent als zij moet je jezelf daar niet mee vergelijken, want dan zit jij pas in hoofdstuk 2 en zij al in hoofdstuk 20 van haar leven.

26 likes

Ik ben ongeveer even oud als zij en hoofdstuk 1t/m19 uit mijn leven waren uitgaan, bier drinken en kut roepen. Ik gun mezelf nu pas de rust om te gaan werken.

80 likes

Vergeet niet het detail dat ze moest huilen om deze ontdekking.

19 likes

Ohhh ik vind Bonnie in dat bad zo crrringe. WAAROM gaat ze in het bad van een vreemde, met een bikini aan en al die vrienden eromheen!? En dan zet ze ook nog haar haar in de fik.

17 likes

Ik zit in hetzelfde hoofdstuk, nog steeds party & bullshit :joy:

2 likes