Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

1. Zoek voor de lol eens op #gekopkerst op Instagram
  2. Zie allemaal dezelfde Gamma-spon van een kerstboom in ‘anonieme’ verpakking
  3. Lees bij iedere influencer een variant van dezelfde beschrijving. “Ja ik ben iemand die aaaaltijd al kerst vroeg in huis haalt en dat kan nu dankzij Gamma hihihihi.”
  4. Voel een combi van afschuw en plaatsvervangende schaamte omdat dit hele wereldje zo gemaakt is…

Merry Christmas.

55 likes

Ja precies hahaha hoe ga je dat opschrijven. Als er iets is waar je bewegend beeld bij kunt gebruiken… Beetje alsof ik die normaal met gedrukte tekst werk ineens een Youtube filmpje ga maken waarin ik spelfouten verbeter ofzo.

1 like

En wat is het punt van die doos, behalve lekker veel extra verpakkingsmateriaal dat je vervolgens weg kan pleuren want #fuckhetmilieu #koopdingen?

11 likes

Als je zo quirky bent dat je nu al een kerstboom in huis haalt, dan is dat slechts bijzaak toch? Een biologische vegan local avocadosmoothie en je kan weer roeptoeteren over hoe #eco je bent :thumbsup:

6 likes

Dan alsnog, vind het zo’n domme naam, net als bij Bonnie met Poppy en Sjakie. Vind Poppy ook echt niet bij die hond passen haha

2 likes

Gisteren net hetzelfde gedaan haha
Je ziet bij de meeste ook iets van ad - spon -
sp - collab (hoeveel verschillende woorden kan je eigenlijk verzinnen voor hetzelfde) staan maar ook niet bij iedereen

1 like

Het viel mij ook op dat het ook veel mensen uit het televisiewereldje zijn. Jan Versteegh, Liza Sips, Carolien Spoor (dat straatje zeg maar). Denk dat die het ook wel lekker bijverdienen vinden.

Ja inderdaad viel mij ook op, niet de ‘standaard youtube influencers’. En dat komt idd lekker binnen even een foto van een gratis kerstboom en :money_with_wings:

1 like

Waarom gratis als je ook voor €1*
een boom bij IKEA kunt halen! Steun je ook nog eens Natuurmonumenten.

PS vestiging Heerlen heeft er nog genoeg.

* je betaald €20 en krijgt een tegoedpas twv €19, deze kun je besteden tussen 7 januari en 3 februari.

39 likes

Was het maar zo’n feest.

1 like

Als je weer even wil huilen. Ik kwam deze onlangs tegen (wel buzzfeed dus jammer) maar moest ook wat tranen laten. Zo leuk om te zien hoe veel beter hun hondje eruit ziet en hoe lief die kinderen ermee omgaan.

Samenvatting

https://youtu.be/NMkLGZSrLto

2 likes

Ohhh Lize, ik herinner me nu dat zij jaren terug een serie had op het yt kanaal van Topnoth, waarin ze elke aflevering iets leuks ging doen met haar moeder. Ik vond dat toen zoo leuk en helemaal anders dan al die andere youtube filmpjes.

1 like

Ik vind de adoratie van Romy voor Anna altijd een beetje creepy ofzo. Het lijkt of Romy’s hele leven om Anna draait en Anna zie je daar zo erg van genieten

14 likes

Ik vind Poppy wel een leuke naam eigenlijk. Klaproos was vreemder geweest. :stuck_out_tongue:

22 likes

Hoeveel views op YouTube heb je nodig om een beetje succesvol te zijn of er inkomen uit te halen?

Het valt me op dat mensen die regelmatig uploaden soms niet eens de 2000 views aantikken. Zoals dat meisje van fitbeauty, ze stopt wel veel tijd in video’s geloof ik maar heb toch het idee dat er geen hond naar kijkt. Ik volg haar alleen op insta en daar deelt ze zo enthousiast alle respons die ze krijgt. Maar dan zie ik onder zo’n video maar 20 reacties staan??

2 likes

Ik zie dit nu pas, maar vind dit zo fascinerend!!! Josh haar hele gezicht is compleet anders. Vind dat korte haar haar ook beter staan, maar ze krijgt daar wel echt een klein ‘muizen’ (sorry klinkt gemeen, bedoel het niet zo) kopje van??? Zo’n klein hoofdje met heeeeel veel haar? Moet zeggen dat ik aan de ene kant wel ‘jaloers’ ben op haar omdat ze altijd zo perfect is en mooi dun en haren mooi, anderzijds is ze ZO nep om te zien en denk ik dat dat in het echt nog veel erger is. Maar moet zeggen dat ik wel overweeg (als ik die transformatie van haar neus zie) om ook fillers te nemen, toch stom dat je dan zo beïnvloed wordt

1 like

Ook die geile stem erbij en dat verwijtende toontje van “unlike others…” Echt heel errruuug dit. Lijkt me BTW niet leuk om niet meer je eigen persoon te zijn, maar soort verlengde van a. Nkkshin

2 likes

Nee, ik doel niet perse op make-up en ordinaire kleding, dat is in mijn ogen verre van perfect. Haar stijl komt ook niet overeen met de mijne, totaal niet zelfs. Wat ik met ‘perfect’ bedoel is dat ze altijd ontzettend verzorgd is, haar nagels, haar, kleding etc is altijd tip top in orde. Zelfs in een joggingbroek ziet ze er niet slobberig uit, snap je wat ik bedoel?

4 likes

Ik probeer met man en macht foto’s te vinden van jos.e Veldhuiz.en met kort haar, maar kan het niet vinden

Ik ook inderdaad, want ik heb net als haar op de before foto’s zo’n hangende oogleden (hooded eyes)
Een correctie (operatie) vind ik te ver gaan maar heb wel interesse of dit met fillers ofzo aangepast kan worden.
Ik vind het ook bijzonder dat ze eerst heel veel sproeten heeft en dat nu niet meer lijkt te hebben. Zou dat gelaserd zijn? Ze zit wel echt altijd vol in de make up. Geloof niet dat ik haar ooit make up loos gezien heb, ook al zegt ze dan van wel.