Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ojaaa idd! Horen we volgend jaar wel.

Nou in de vlog van Sanny zei ze dat ze er bijna niet meer was geweest. Dus het lijkt me dat er wel iets is gebeurd, ik denk zoiets als super veel bloedverlies.

2 likes

omg ja heb ook gejankt bij die vlog van diana met hun nieuwe hond
hoe dat hondje zo angstig en vol spanning op het vliegveld stond, na een lange reis, ver van haar familie enzo <3 zo kwetsbaar

vind het wel mooi en goed dat diana en alex hebben geadopteerd uit goede bedoelingen en niet zoals de meeste influencers een ‘‘mooie’’ nemen

denk dat dat hondje een heel fijn thuis krijgt daar. alleen moest ik ook een traantje laten omdat pip (hun kat) daar zo gelukkig leefde en nu helemaal moet wennen aan een nieuw zusje haha

15 likes

Bevallingen kunnen als heel heftig worden ervaren zonder dat er iets “mis” gaat, al door een opmerking van de gyn of verloskundige of ongepland afwijken van het geboorteplan kan iemand een vet nare “nasmaak” (soms zelfs in de vorm van psychische problemen) overhouden.
(Geldt natuurlijk zeker niet voor iedereen)
Hou me toevallig momenteel bezig met de psychologie kant hiervan namelijk :cool:

15 likes

Ze heeft wel eens verteld dat ze die “outer body experience” ook had in een hele nare periode van haar leven (staat een artikel over online). Ik denk dat het daarom zo heftig voor haar was. Los van dat een bevalling sowieso heel heftig is/kan zijn, laat staan als ie 40u duurt!

4 likes

Kijk, een bevalling is natuurlijk een heel persoonlijk iets. Ik dacht dat er bij Martine ook iets super heftig was gebeurd als in dat maik er bijna niet meer was geweest of anderszins. Maar misschien bracht de hele situatie haar terug naar hetgeen erg vroeger is gebeurd en dan linkt ze dus iets wat heel mooi zou moeten zijn, aan iets wat verschrikkelijk voor haar is. Maar goed, we kennen het hele verhaal niet dus zoiets is moeilijk te beoordelen imo.
Ik ben wel blij dat ik nuchter tegenover mijn bevalling stond. Het moest eruit en hoe maakte me niet zoveel uit.

1 like

Pareltje weer :joy:

17 likes

Jaa ik heb weer zitten lachen hoor. Vond hem wel wat te lang.

Ik vind dit zo’n lieve post.

2 likes

Dit ras is nog accurater eigenlijk (en ze noemen het ook zelf in de video haha)

16 likes

Ik weet niet of iemand Lize Korpershoek volgt maar zij maakt(e?) ook Youtube video’s en ik geloof ook illustraties en is model. Ik zat net door mijn stories te gaan en eerst zag ik dan zo’n leuke en grappige story van Lize waarin ze er ook nog eens prachtig uitziet, en daarna kwam de story van Anna en die was ineens in vergelijking zó oppervlakkig en een beetje wannabe-model en gewoon zo’n wereld van verschil. Ik waardeer Anna wel als zakenvrouw maar ik kan me nu wel heel goed voorstellen hoe haar oppervlakkigheid jullie irriteert. Vooral eigenlijk omdat zij en die Romy doen alsof het allemaal Echte Kunst is wat ze maken, maar het is gewoon zoveel materialisme en overdaad :worried: (volgens mij zijn de twee wel bekenden van elkaar en wil ze ook niet tegen elkaar afzetten ofzo, maar zo’n Lize is wel echt veeeeeel meer my cup of tea)

10 likes

Ja! Ik moest ook lachen om dat Lize een foto plaatste op een boot met corendonreizen en dat ze er bij zette ‘voel me net Anna nooshin’ haha.
Ik trek die hele ‘wij maken Kunst’ vibe van Romy en Anna ook zoooo slecht. En dan vooral die filmpjes die Romy maakt, ik hatewatch dat echt te graag :weary:
(Zoals deze echt wie maakt dit over zichzelf??? Waarom?? https://www.youtube.com/watch?v=Z2PQ7k88BLo)

17 likes

Dylan haegens heeft z’n eigen tijdschrift uitgebracht, hoe slim en origineel!

17 likes

Wow dat filmpje haha ik voel me helemaal ongemakkelijk bij het kijken ervan

6 likes

Oh nee. In mijn klasje zitten serieus 3 kinderen die dit zo zouden kopen.

1 like

‘Hoe doe je een Fortnite dansje?’

Kill me.

6 likes

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooo ooooooo

RIP Grace

3 likes

‘Unlike some she can think for herself’

Hahahahaha ik ken heel dit meisje niet maar ze had dit filmpje net zo goed ‘Ode aan mezelf’ kunnen noemen. Wie gaat er nou zulk soort praat in de derde persoon over zichzelf uitkramen, filmen en met de wereld delen?

6 likes

En dat zet je dan op papier. Hier wil iedereen toch een Youtube turtulio van :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Klaar voor de vooropleiding van de kunstacademie!

7 likes