Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik vind dit echt zo’n onaardige formulering en echt kwetsend. Een muis?!

1 like

Wat is er jammer aan Buzzfeed?

1 like

Het overgrote deel van hun content spreekt mij persoonlijk niet erg aan. Ik vind dat ze opzich wel goede ideeën hebben voor vermakelijke video’s maar de uitvoering vind ik dan vaak tegenvallen, maar dat is het hele idee van buzzfeed natuurlijk ook, snel veel content maken en veel kijkers trekken in plaats van iets meer moeite doen voor een net wat informatievere video. Wel zijn er ook wel een aantal video’s die dit wel doen! Maar dat is eerder de uitzondering dan de regel.

1 like

Echt? Ik vind het helemaal niet beledigend. Gewoon een klein gezichtje?

31 likes

Hahah, ja ik moest zelfs even teruglezen, dacht dat ik het gemist had. Vind muizekopje niet zon heftige belediging. Rattekop misschien erger, maar kan er ook nog mee door

5 likes

De titel van dit topic is anders dan de vorige edities :angry:

5 likes

Hahahah jij vindt rattenkop een acceptabel woord om iemands uiterlijk te beschrijven?

10 likes

Nah, het is niet bijzonder vriendelijk nee…;p maar echt onder de gordel vind ik het nog niet.

Ben jij de originele banana? Ben in de war door t plaatje en dacht dat er nog een banaan was

Vind het eigenlijk al onnodig dat ik hier nog op reageer, ik geef meteen aan dat ik het niet vervelend bedoel. Daarna geef ik nog aan ‘zo’n klein hoofdje’, waar wil je precies een probleem van maken? :stuck_out_tongue:

Zie hierboven iets over rattenkopje, dan had ik je reactie begrepen. Vind zelf muizenkopje (zeker in de context) niet kwetsend of beledigend?

6 likes

Zie haar laatste vlog! Daar heeft ze tijdens die fotoshoot kort haar, een soortvan bob.

1 like

I’m the OG bby :dancingbanana:

2 likes

Hahahah ja, ‘lone wolf slays 19 in office park massacre’.

2 likes

Gaat de gevoeligheid niet een beetje ver? Ik vind Carice van Houten een muizig gezichtje hebben en zij is toch hartstikke knap? Is gewoon een typering voor fijntjes en misschien wat spitser.

19 likes

Sorry! Ik reageerde niet helemaal goed op het bericht over Josh’ uiterlijk.

4 likes

Haha sorry dat ik jullie ook het ongemak heb aangedaan om naar Romy’s video te moeten kijken :’) (Wel blij dat ik dit eindelijk kan delen met anderen)

9 likes

Ja dat zelfde heb ik bij wilvantien. Want wilvantien vind ik sowieso heel erg op Carice lijken op een bepaalde manier. Hoe ze praat ook enzo! Zijn wel totaal andere types maar toch!

3 likes

Oh ja, dat snap ik wel! Ze lijken niet op elkaar, maar wel diezelfde trekken.

Hahaha wel handig als weer zo’n inspiratieloze tinderguy aan je vraagt “vertel eens wat leuks over jezelf” en je stuurt dan zoiets

8 likes

Echt een first world problem klacht maar ik vind het zo irritant dat je bij kringloopkwartier van Bonnie nooit een overzichtsshot te zien krijgt waarin je de hele outfit ziet :rage: altijd gaat de camera zo van boven naar beneden, echt dom, laat me gewoon de hele outfit zien BONNIE

9 likes

Ik hoop dat ze haar vangen :flushed:

5 likes