omg die naam
Als Bonnie het karakter van Cynthia had dan was ze nu op twitter gaan klagen over deze na-aperij, want zij had deze naam al aan haar kat gegeven en dan hebben anderen er geen recht meer opā¦ En als Bonnie het karakter van Mas had dan was ze as we speak een video gaan opnemen over hoe zij de eerste was in de geschiedenis van de wereld die de naam Poppy aan een huisdier gaf, ver voordat de kardashians dat deden.
Zo gelukkig geeft Bonnie een eigen karakteršš»
Ik gok wel meer fillers in haar gezicht hoor, bijv om haar kaaklijn en kin te definiƫren, die verandering komt niet alleen door gezichtsverlies. En ik denk ook fillers in haar traangootjes. Zoveel mensen onderschatten hoeveel mensen iets laten doen Ʃn hoeveel ze dan laten doen.
Sowieso, ik was laatst aan het werk en kwam haar tegen.
Ze woont echt in een hele slechte buurt, als ze genoeg geld had woonde ze daar sowieso niet.
Ah ik vind het echt super leuk dat ze zo achter het āadopt, donāt shopā concept staat. Vooral als influencer, weet nog dat Zoella een mopshondje nam en daarmee vergeleken vind ik Diana dus wel echt verfrissend. Niet zozeer voor het cutegehalte gaan, maar echt voor de honden.
Ahhh wat een super schattig lief hondje van Diana. Echt leuke video.
Ik werd echt een beetje emotioneel ofzo van die video van Diana Zo schattig. Bevallingsvideos doen me niks maar ditā¦
Ik zat met tranen in mijn ogen toen ze haar ophaalde op het vliegtuig
Haha ja same. En ik zat ook zowat te piepen en klappen toen ze zo braaf ging zitten en zo schattig keek en in die bench lag awww. Als Diana alleen dit soort videoās zou maken dan zou ik zo abonneren.
Ik heb Dianaās video nog niet gezien maar dat vind ik ook altijd goed bij Cynthia!
Zij hebben ook echt lang gezocht/gewacht tot ze er een vonden die bij hun paste. Ze heeft ook wel eens gezegd dat ze zelf uit principe nooit een rashond zoals van haar ouders zou nemen (Chubby).
Ik vind dat die Cynthia en Diana allebei moeten stoppen met die diertjes over hun hoofd te aaien. Je ziet gewoon dat ze dat niet fijn vinden en in elkaar krimpen. Gewoon lekker kroelen in dat nekkie vinden ze veel lekkerder.
Maak ff een turtullio voor ze
Ja is goed. Verder laf ik wel alle doggos hoor, maar altijd als ik dat zie denk ik neeee kijk nou naar dat beestje!!!
Jaaa ik had het zelfde, zat echt met tranen in mān ogen te kijken. Poppy lijkt ook op onze hond die we uit Bulgarije hebben dus extra liefff
Ik wist niet dat er iets bestaat wat ātraangootjeā heet, en je kan er dus nog fillers in stoppen ook
Ik herinner me een oude video van Mascha waarbij ze dat heel naar bij een schaap deed. Door die video vond ik haar toen serieus niet meer leuk.
OkĆ© ik kijk net die bevallingsvideo van Martineā¦ ze had beter de titel kunnen veranderen van heftige bevalling naar zweverige bevalling.
Zal nu wel de gehele mompolice op mān dak krijgen, maar ik had echt het idee dat er iets super heftigs was gebeurd ofzo.
Mān vriend vroeg of de eerste twee fotoās de na-versies zijn āomdat die lelijker zijn en dat is toch meestal zo bij plastische zjirurzjieā
Dr witte blouse is vies geworden of er stond geen JV op het dekbed
Dan ligt het niet aan mij! Neee zeker niet, maar het is een jaar na datoā¦ dus had gelijk zoiets van jeetje misschien was er iets ergs met Maik of met haar.
Meer in de zin van; hartslag die niet goed is, enorm veel bloedverlies.
En niet; ik was buiten mān lichaam.