Sander geeft even een lesje geschiedenis over Dresden in de vlog van Noor (vind ik altijd leuk) en ze lopen door een super mooie tuin met een levensechte adventskalender
Noor: oh ik mis m’n Dior adventskalender
Deze vrouw
Sander geeft even een lesje geschiedenis over Dresden in de vlog van Noor (vind ik altijd leuk) en ze lopen door een super mooie tuin met een levensechte adventskalender
Noor: oh ik mis m’n Dior adventskalender
Deze vrouw
Ik heb ook nog niks durven kijken van Bonnie haha
Verkoopt hij toevallig merch met dan veel nadruk op zijn lok? Anders snap ik die harige instantie op zijn hoofd echt niet.
Adventskalenders…
0 stemmers
En dan gewoon alles in één keer niet elke dag een instastory van vijftig verschillende kalenders
Ik heb laatst ook allemaal filmpjes van die Elio zitten kijken. Nog nóóit iets van die jongen gezien verder. Kijk ik net op Facebook en komt er een bericht van de gemeente voorbij een wie zie ik…
*Alleen als er chocola in zit
Oké, nog even over de Elio. Ik heb z’n vlog nog eens bekeken en hij had een oriënterend gesprek met een seksuoloog en een gedragsdeskundige bij z’n oude stageplek. Wat zijn potentiële functie zou zijn is onduidelijk.
Ik vind zijn vlogs echt leuker dan ik wil toegeven geloof ik, haha. Het is zo anders dan wat ik eerder keek (bijvoorbeeld Bonnie).
Safiya en haar vriend zijn verloofd:
Meteen na ‘het moment’ dat hij zegt dat ze gefilmd worden en dat ze zo bewust is/zijn van de camera vond ik een beetje awkward haha, maar verder een lieve video!
Ja dat idee had ik ook een beetje
Maar ik ben gewoon jaloers
Nee dit is een groot marinegala
Heb niks met Lisanneleeft maar ik hou zo van romantiek dus ik vind het lief . Volgens mij is ze nu wel echt super gelukkig, hopelijk valt het straks niet tegen met die gast
Hahahahahahah ‘lieve Grace, hier in vergaderruimte 301.12 waar we nu lauwe witte wijn drinken en in plastic bakjes met borrelnootjes graaien terwijl je baas net iets te dronken is en we net naar een speech van 20 minuten hebben geluisterd, wil ik je iets vragen…’
Heul apaart.
Willemijns artikel op 2wmn gaat over een bepaald soort moeder:
“Ik ben de ‘Dat-had-ik-ook-moeder’ ten voeten uit. En wie is het eigenlijk niet? Moeders zijn dol op vertellen hoe het bij haar gaat. We zijn gewoon enthousiast dat we ein-de-lijk weer éven met een andere moeder kunnen spuien over het moederschap. Eindelijk weer even los kunnen gaan over de terrorbuien van onze peuters, hoe zwaar en vermoeiend gebroken nachten zijn, hoe lastig de eerste maanden zijn en hoe schattig-schattiger-schattigst ons telg is.”
Sorry maar ik kan me echt niet voorstellen dat iedere moeder zo is. Ze doet ook net alsof ze maar 2 keer per jaar een gesprek heeft met een andere moeder terwijl haar beste vriendin en enige collega ook moeder is. Heb ze overal ontvolgd behalve op bloglovin maar ga dat nu meteen doen, zo irritant.
Ik krijg altijd zo’n soort vervelende rilling op mijn rug als ik die vriend van Lisanneleeft zie. Wat bepaalde mannen hebben als ze vallen op een “ afhankelijk popje”. Alsof ze daar op kicken ofzo. Beetje lastig uit te leggen. Creepy! Dat is het goede woord geloof ik.
Is hier eigenlijk al besproken dat Wil & Tien sinds kort een “PA” hebben? Ze hebben het ook zó druk natuurlijk. Kunnen ze nog meer genieten van “mama-dag”
Martine geeft eindelijk toe dat ze L of XL heeft. In plaats van dat gelul over maat 38. Let wel: het boeit me geen reet al heeft ze maat 34 of 54, alleen het feit dat ze hier voorheen nooit eerlijk in was ergerde me.
Vind het verder ook best een ok video! Idee komt misschien wel uit de koker van dat derde teamlid waar ze gister op Insta hoog over opgaven.
Ik zal wel weer een zeikerd zijn maar ik vind dat echt niet gepast. Ik heb geen idee wat het idee is van zo’n marinegala hoor maar ik vind het heel erg raar om een feest dat georganiseerd is voor iets anders, zo ‘af te pakken’ en om jezelf te laten draaien.
Zuur ja.
Vera had dat toch ook altijd, of nog steeds? Zwaar in ontkenning over haar werkelijke maat. Vind ik zo tegenstrijdig als je bodypositivity promoot. Practise what you preach!