Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Oh , net als psycholoog dus. In België niet hoor.

Jawel hoor. Psycholoog is in Nederland geen beschermde titel. GZ- psycholoog daarentegen wel.

1 like

Ik volg Rebecca Denise helemaal niet en ben zelf ook niet zwanger en heb 0 behoefte aan kinderen ooit, maar ik vind haar video waarin ze mensen het nieuws verteld zo leuk en lief om te kijken.

3 likes

Hij is psycholoog. Heeft vorig jaar zijn masterstage gedaan

1 like

Oh my god. Dit was de gast achter de balie bij de AH uit mijn buurt. Hij had altijd knot in zijn haar en diva houding. Maar was wel erg aardig. Hij vroeg of ik er wel vaker kwam en of ik in de buurt woon lol, gewoon uit het niets. Awkward genoeg kwam ik alleen maar elke dag om schransbuien te vervullen (aka 15 min voor sluitingstijd heel veel chocolade kopen) dus ik schaamde me beetje :’)

4 likes

Ik vind het ook leuk maar wat duurt het lang voor al die mensen het doorhebben zeg, hahaha. Het gaat ook allemaal niet echt handig :smiley:

1 like

Zoals ik al zei, ik weet het niet meer zeker wat het was. Hij zegt het in de vlog waarin hij een fotoshoot heeft met het Parool.

1 like

Niet per sé Geneeskunde. Na je psychologie opleiding kan je de opleiding sexuologie ook volgen.

3 likes

Ik heb een keer een foto met Monica gemaakt en ze is iets groter dan ik (1.62), dus 1.65 klopt wel :smile:

1 like

Misschien kan Goedele een masterclass gaan geven :tipping_hand_woman:t3:‍♀
In YouTube land betekend dat toch meteen dat je een diploma hebt.

1 like

En elk praatje/lesje/workshop heet tegenwoordig een masterclass. :sweat_smile:

3 likes

Ik word altijd ongemakkelijk van de aanwezige en grote mond van Enzo. Deze still doet daar weinig positiefs in😓

4 likes

Oh dat wist ik niet! Ik weet alleen dat zij dit gaat doen en dat de GZ opleiding al een drama is om in te komen en de sekuologenopleiding al helemaal.
Maar als een van jullie dus denkt dat dit laatste een scam is: please stuur me een privé bericht want mijn beste vriendin is hier dus mee bezig. (Ik weet echt niets hiervan.)

Hij leek me wat jong maar dat heb ik zomaar beoordeeld. Shame on me.

Was lisanne niet gewoon suikertje?

Heeft iemand dit al gezien? Die outfits van Bobby vind ik echt 3 keer niks. Staat allemaal van geen meter, en/of zit van geen meter (die zilveren jurk bij haar huidskleur wat lelijk :joy:) en die outfit van Nina staat dr wel goed maar ook weinig bijzonders aan. En dat Nina zegt dat je echtniet met een panterprintbroek in Groningen moet lopen is ook zo’n onzin? Klopt wel dat het met uitgaan daar minder bloot is. Volgens mij krijgt Nina enorm veel kleding gesponsord. Vind dit trouwens wel een leuk concept en vind Bobbie ook leuk!
4 likes

Ja ik heb het gezien en vond die outfits ook echt lelijk haha. Maar ik vond het wel leuk dat Nina niks om merken geeft maar ik ben benieuwd of dat nu gaat komen omdat ze is afgestudeerd en haar kanaal heeft. Gok van wel

2 likes

Jaa oh ik krijg hier zo’n kortsluiting van. Je bent geen 3 stahp it.

@Gerard het is denk ik geen hebberigheid, maar meer een soort zuinigheid/giergheid/enige kind syndroom*

*voordat ik alle enige kinderen hier tegen me krijg, maar sommige (enige) kinderen kunnen niet delen en leren dat ook niet omdat ze… naja geen broertjes of zusjes hebben waarmee ze moeten delen, dat vragen of het gewoon afpakken? :joy::joy:

7 likes

Waarom zeg je dit dan? “Sommige enig kinderen”… Dit is al zo vaak onder uit gehaald door onderzoeken. Er zijn evenveel kinderen met broers/zussen die niet kunnen delen of gewoon kut zijn.

6 likes

Ja true. Ik snap je ook helemaal hoor. En ik vind gierigheid en hebberigheid een van de lelijkste eigenschappen die er is, dus krijg hier ook enorme jeuk van. Uberhaupt, wel mens van 26 (?) kijkt naar de grootte van het vakje om te bepalen of de ander het open mag maken of niet.

Enorm infantiel, zoals jonge kinderen die je beter 5x€10 cent kan geven dan 1 munt van een euro omdat ze denken dat het eerste meer is. Of 1 groot cadeau ipv een klein (doch duurder) cadeau. Bij kinderen grappig, bij volwassenen no so much :roll_eyes:

5 likes

Ja, dat zou ook kunnen idd. Ik spreek nu eigenlijk alleen voor wat ik zelf zeker weet.

Wat maakt het uit dat het vakje groot is? Het is niet alsof hij de inhoud zelf gaat gebruiken? (en al zou die dat wel doen, het is je vriend??)

4 likes