Haha tja, volgens mij let niet echt iemand erop. Zo’n gala is zo groot, valt denk ik amper af te pakken. Het is wel een heel leuk moment voor haar, maar ik snap wel dat je er zo over denkt.
Ahhh zo lief hoe zij reageert haha, die tranen vind ik zo schattig
Ik kom nu toch al een hele tijd in het topic (en de voorgangers) en ik heb nog steeds geen idee wie van de twee nou Wil en wie Tien is ;’’)
Hebben jullie trouwens op Insta stories bij sommige mensen dat er bij de volgende story steeds zo’n irritante klik is? Ligt dat aan mijn instellingen of aan die van de persoon zelf? Dacht er net weer aan bij die story van Lisanneleeft, daar had ik het ook weer.
Volgens mij is hij ook nog eens 42.
Nu vind ik hem nóg creepier!
Ik snap ook niet dat ze zulke stukken erin laat?
Wil is degene van de Hilarisch-meme, die blonde. Tien is de ander
42?! Ik dacht eerder 24
Ik zie het niet echt als de thunder stelen maar ik zou het wel teringongemakkelijk vinden als ik op het kerstfeest van mijn werk zou zijn en Fred van ICT staat ineens zijn vriendinnetje ten huwelijk te vragen (met een fotograaf erbij). Beetje gevalletje ‘romantiek zoals hij het op tv heeft gezien’/nailed it.
Hehhhhh wtf?!
Wat is er met de tanden van die vriend op de laatste foto (weet niet hoe ik dat hier kan delen)
Een beugel denk ik?
Dit hoor ik ook heel vaak ja. Geen idee wat het is
Op de andere foto’s kijken de mensen achter hun wel vrolijk
Ezelsbruggetje: Wil draagt een bril, Tien kan ook zonder goed zien.
Het concept van de paspopvideo vind ik trouwens wel leuk bedacht!
Volgens mij refereert “21 is only half the truth” naar The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy, niet naar zijn leeftijd. Al kan het goed dat hij alsnog 42 is.
Ja, dat zou idd ook kunnen.
Ik dacht 39? Dus zal iig zoiets zijn.
Ik vind het ook wel weer ver gaan om zoiets te bestempelen als ‘ongepast’ eigenlijk. Tuurlijk, een jaar samen zijn is niet zo lang en dat iemand kinderen heeft zou voor mij persoonlijk ook een reden zijn om dit (nog) niet te doen. Maar dat je zelf ergens anders voor zou kiezen maakt hun keuze toch niet per definitie ‘fout’ of ‘ongepast’? Sowieso, hoe goed ken je hen om daar überhaupt zo’n oordeel over te kunnen vellen?
Nee autocorrect helaas…
Ik ben denk ik wel ervaringsdeskundige, heb een jaar lang fulltime op een scabiesbus gewerkt om te screenen. Dit soort huidjes heb ik (gelukkig) niet gezien.