Jep. Ik verbaas me al een poosje over hun koopgedrag, maar dit gaat echt wel heel ver.
Sowieso raar dat koopgedrag inderdaad. Ze doen net alsof dat de normaalste zaak is. Kopen kopen kopen.
En nu van ach dan maar twee kinderwagens. Voor duurzaamheid hoef je niet bij hun te zijn.
Ik kijk nu trouwens even in de beschrijving van de video, maar ik zie dat Hello Fresh niet de enige spon was, maar dat er nog vijf andere samenwerkingen waren, waaronder beide kinderwagens.
Elke keer als ik een vlog van hun kijk verbaasd het me weer hoe zij met de zwangerschap omgaan. Komen zo vaak idiote dingen voorbij, alsof het een soort strijd is waarin ze het nooit eens kunnen worden over hoe en wat
Ik vind het behang wel tof
Ja dat zal, maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik zie enkel een zelfingenomen vrouw met duckface, vind er niks moois aan
Dit is best grappig
Ik had ook gehoopt op een langer fimpje. Maar het is gewoon goede reclame voor je merk.
Deze is btw wat uitgebreider denk ik
Ik neem mijn opmerking over Tien haar haren terug. In de video over haar bevallingsverhaal zit 't niet bepaald florissant.
Kan degene die laatst die fantastische review over die vlog van Wil & Tien gaf, dat alsjeblieft weer doen over die net geplaatste vlog ‘Achter de schermen bij Soof 2’, ik vond die ‘interviews’ echt awkward pur sang.
Ik heb het gekeken. Het verhaal over de bevalling.
Samenvatting
Ze kijkt er nu wel positief op terug. Maar begrijp ik dat ze het vooral vervelend vond dat ze het moment dat hij geboren werd niet heeft gezien? En dat ze daarom zoveel verdriet had?
Denk dat het meer het totaalplaatje was door al die onverwachte gebeurtenissen en alle pijn en dat het daarom gewoon helemaal niet was wat ze had gehoopt
Je kan tegenwoordig ook heel veel aan je neus veranderen door fillers, dus misschien heeft ze dat laten doen?
Nouja ze moet het zelf weten allemaal maar ik ging er vanuit dat ze best wel veel had laten verbouwen! Vind het kortere haar haar trouwens supergoed staan (daarom was ik haar aan het googelen haha). Past veel beter bij haar kaaklijn en kin.
Darcy heeft online geklaagd over een broodje van Delifrance. Ze heeft daardoor nu een tegoedbon van de Delifrance gekregen voor een nieuw broodje. Laatst was ze in haar stories om spon aan het bedelen, ik vermoed dat ze nogal krap bij kas zit…
Denk ook dat ze amper wat verdiend met YouTube, haar video’s zijn nou niet van geweldige kwaliteit. Zij is wel echt het voorbeeld van iemand die geld verdient aan haar kinderen trouwens
Wat ik me net bedacht: Alwin kan z’n bedrijf dan toch ook niet voortzetten, hoe wil hij op locaties gaan filmen voor bedrijven als hij geen rbw en auto heeft? Ik zie hem niet als type dat met 1000den euro’s aan apparatuur in de trein en in de bus gaat zitten.
Waar een mens zich allemaal wel niet mee bezig houdt op de vrijdagavond haha