Al zal het mij niks verbazen als die kinderen bepaald ‘vlogfriendly’ gedrag onbewust hebben overgenomen van hun moeder en vader. En dat is eigenlijk dan best bedroevend. Dan heb je straks kinderen op school die in het kringgesprek beginnen op zijn vloggers.
Que es esto?
Wil dr story van gisteren. Maar die tekst snap ik helemaal niks van.
Was dat niet Monica tijdens een radiointerview?
Suïcidale kutwijven
Ja precies, dat haalde ik er ook uit. Maar het was een boomerang dat dat kind kei hard aan het wiebelen was
Haha Jamie denkt dat ik op het forum zit om het over haar te hebben. Ja meit, mijn enige doel. Mooie spelfouten ook, groetjes, iemand die gewoon chagrijnig is en niet op kantoor werkt.
Nou een zin uit Jamie haar stukje: “Verder hoop ik stiekem op een super hacker, die dat hele forum om zeep helpt.”
Het is al gebeurd, RIP EGF.
Door haar inderdaad, terwijl zij voor dat hele gedoe makkelijk in de top 5 meest geliefde vloggers stond en pagina’s vol lovende kritiek kreeg. De negatieve reacties waren echt op 1 hand te tellen.
Dit heb ik nooit eerder gelezen, wat een calimero . Ohhh echt wanneer leren mensen het nou dat van die miskende ‘ik heb het echt heel zwaar en mijn werk is echt heel moeilijk!!’ houdingen averechts werken.
Ik lees het artikel zelf voor het eerst en ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat er niet lekkerlijk “zure kantoortrut” staat Of heeft ze er later “trut” van gemaakt?
Gaar artikel… “de zoveelste nare zin over Monica Geuze”? Waar? Dat is echt al heel lang geleden
Hahaha ik vrees dat wij dat ervan gemaakt hebben
Moet ook wel ongeveer twee jaar oud zijn want sindsdien wordt ze niet meer besproken. Daaaaaaaaggggg Jamietje.
Is dus een campagne tegen levensbedreigende ziektes zoals Ebola!
Geen mishandeling / zombie film dus
Nou vind het een behoorlijk misplaatste campagne dan. Terwijl je lijdt aan ebola lekker zwoel de camera inkijken, natuurlijk!
Ik vind die foto van Tess wel echt goed/geloofwaardig
ja, want zo gaat dat. Dan is er nooit meer een ander forum. Omg dat viel me destijds al op als de domste zin geloof ik. Hoewel het moeilijk kiezen was.
Jezus wat misplaatst van die zombiefoto’s! Ook deze quote:
„Ik doe mee omdat ik ebola een gezicht wil geven, zodat mijn volgers weten hoe het eruit kan zien”, zegt Van de Wijdeven.
En dan deze foto:
Nou goed van je meid!!!