Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Sarah heeft alweer een shoplog :open_mouth: Het is meestal ook wel gesponsord maar wauw wat heeft zij veel kleding. En het meeste zie je na de shoplog noooit meer terug, ookal beweert ze in de video dat het zó geweldig is.

Edit: oh wacht, ze maakt wel video’s over beauty. Hopelijk staat het niet in het verkeerde topic :grimacing:

Aaah kreeg echt een beetje tranen in mn ogen ervan, wat schattig! Echt pure vreugde gewoon haha wat was het toch fijn om een kind te zijn

3 likes

Hahaha alleen even dat stukje gekeken maar inderdaad heel grappig :rofl:

1 like

Diana leeft mijn droomleven

49 likes

Huh, ik heb geen verstand van katten maar, wat ziet er hier níet relaxed uit? Dekentje, schoot, menig straatkat zou jaloers zijn.

26 likes

Oortjes ook plat, grote pupillen😂

2 likes

Bij ons thuis is dat het moment dat mijn vriend zegt grace, stop met tegen de kat zingen, hij vindt het niet leuk.

50 likes

Haha onze kat viel me altijd aan als ik voor hem zong of danste…:sweat_smile:

8 likes

Wilde dit al een tijdje vragen, maar waarom is zij niet geliefd?

Heb je even? :crazy_face:

1 like

Omdat wij zure kantoortrutten zijn.

Haar boek waarin ze zorgvuldig uitlegt hoe je vooral fuckable moet zijn als vrouw en als moeder?

18 likes

Ik vind het echt een beetje stom dat die kindjes, 3 en 5 jaar oud, ‘OHMYGODDD’ zeggen en dat papa en mama daar om moeten lachen.

9 likes

Door haar? Bah, dat is heel stom ja.

Die heb ik dus niet gelezen… wel over gehoord en ze was bij tim den besten in de tent en toen legde ze het uit en was het de eerste keer voor mij toen ik over haar hoorde en begreep ik dr uitleg wel… En toen ging ik haar vlogs kijken en vond ik dr wel heel leuk, vooral hoe ze met haar kindjes doet ?

Haar vlogs vind ik heerlijk, haar boek meh. Maar daardoor vind ik haar niet meteen een zure vlogtrut.

Ik vind die reactie van dat kind best overdreven Amerikaans aandoen, of is het best een normale reactie van kinderen? (Ik kan mij niet herrineren dat ik ooi zo uitbundig reageerde bij het uitpakken van een cadeau.) Dus een vraagje aan de kenners. :stuck_out_tongue:

6 likes
3 likes

Sinds Diana die hond heeft klik ik geen video meer aan want ik ga al enorm slecht op hoe ze tegen die kat praat (zoals een forummer laatst pijnlijk treffend beschreef)
En ik ben gek op honden :frowning:

2 likes

Ik vond het ook meer een ‘aangeleerde’ reactie (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Echt alsof hij wist dat ‘ie werd gefilmd.

5 likes