EBOLA??
Ik vind die van Tess wel goed hoor! de rest staat lachend / zwoel kijkend op een foto.
Vol in de make-up ook allemaal, ik weet niet of het dan een geslaagde campagne is. Voor mij niet iig.
Nou ik wil Ebola niet onderschatten maar welk creatief genie heeft bedacht dit âonder de aandacht te brengenâ (met welk doel?) dmv een zombie filter op Instagram?
Huhhhh Ebola? Welk marketingbureau heeft dit bedacht?
HAHAHA ik kom niet meer bij over deze ebola grap.
Wie bedenkt zoiets !?!?
Niet een youtuber/blogger, maar zag deze op de instagram van artsenzon.dergren.zen. Hoe is dit het onder de aandacht brengen? Lekka lachu
Hahaha dit kan echt niet??
het ziet er eerder uit alsof ze allemaal schurft hebben ofzo?
WAT
Wow dan is dit geld echt verkeerd besteed. Denk dat heel veel BNâers en influencers deze opdracht zonder na te denken hebben aangenomen. Lijkt me niet dat je met ebola nog puf hebt om lekker zwoel kijkend dingen te gaan doen
Ja nee sorry maar die campagne slaat toch volledig de plank mis? Want alle influencers met Ebola zouden ook lekker happy de peppy hun luizenleventje voort zetten? Echt wat is dit voor onzin. Er zijn zoveel betere manieren om hier aandacht voor te vragen dan een crap filtertje.
Ik zou ook zo enorm lachen ja als ik ebola zou hebben.
OMG ik heb hier geen woorden voor
Nee Mas, als je ebola had zou je met diarree en koorts in bed liggen en verder komt ebola niet in Europa voor dus zou je in Afrika wonen en veel minder toegang hebben tot medische zorg en je zou zeker niet voor een Instagram selfie poseren jongens ik trek het niet meer
War Ăs dit voor camapgne . Waarom zou je hier aan mee doen? Op deze manier dan heâŚ
Argh ik word er echt nijdig van. Als je daadwerkelijk dingen over Ebola opzoekt zie je dat mensen daar gewoon weg liggen te rotten, families worden uit elkaar gescheurd door die ziekte, het is pijn en lijden. âJa hihihi wat is jullie ochtend routine?â âHihihi net een feestje in paradiso gehad, lekker chillenâ. Ff serieus AzG? Dit is hoe je influencers wil gebruiken, door zoiets ludieks als een filter?
En wat is het doel?? Dat de 14 jarige volgers nu denken âebola is egt erg â en zich massaal bij Artsen Zonder Grenzen aanmelden?
Dat we allemaal gaan doneren schijnbaar⌠oh en ze is hier niet voor betaald hoor!!!. Nee dat moest er ook nog eens bijkomen. Dat een goed doel influencers gaat betalen.
Oh god het is nog Artsen Zonder Grenzen ook