Oh jee, Jamie komt met een tweede boek. De commotie rond de eerste is ook alweer een maand voorbij, dus dat werd hoog tijd.
Hehehe ik begrijp je heel goed hoor, en heb nota bene zelf teveel van deze elementen in mijn huis en vooruit ik heb geen lightbox, maar wel een letterbord en mân posters zijn niet van des.eni.o. Maarja #noshameinmygame en ik besef wel ook dat het niet origineel is
Mag hoor, alleen ik vind ze gewoon vreselijk lelijk.
Dit is echt cringe galoreâŠ
- Die intro, zo ongemakkelijk
- VlogMAS
- Preimark
- Speciaal kleding kopen voor IEDERE dag van december omdat ie meedoet aan vlogmas. En omdat het zân eerste keer is, is het geoorloofd om zoveel troep te kopen. Ofzo?
- Bij de kassa zeggen dat het ongezond is, maar dan tĂłch zoveel kopenâŠ
- Dat gedraai en die zwoele blikken in de camera
- âVind je cadeau onder het piramide-spel symboolâ blijkbaar lag het cadeau van zân vriend onder de kerstboom. Hij vond het geloof ik een gekke hint, ik ook.
Misschien ben ik zuur, maar ik kan hier Ă©cht niet tegen.
Je vergeet de zin âKerst is mijn seizoenâ in de intro hahaha wut
Ik vind hem wel leuk en oprecht overkomen trouwens!
Oja! Dat past inderdaad ook nog wel bij mân rijtje
Oh mijn hemel, ik kom echt niet verder dan HeeEEeeet is december en kerst komt eraan.
Wisten jullie al dat het âtemplate tuesdayâ is aldus Willemijn
ze heeft dus weer een nieuwe template gemaakt maar dan ook met de meest standaard vragen,
hond of kat, lente of herfst, strand of bos, regen of sneeuw
Dit is toch zo niet vernieuwend!
Hahaha ik ken hem helemaal niet!? Maar dat haar man, goalsssss
Echt weer zoân sympathieke video met oma Miep!
Vind die intro echt TE leuk en volgens mij neemt ie het zelf ook niet al te serieus (denk ik/hoop ik). Sorry maar hier kan Bonnie nog een puntje aan zuigen en vind die kat ook zo cute
Heb alleen geen idee wie het is en haakte wel na 10 seconden vlog al af
Ik lig ziek op bed en dit intro is het enige wat deze dag de moeite waard maakt. Zo fout dat het genieten is.
Rest van de vlog kon ik niet verdragen overigens
Gaat ze de cu2 vragenlijst in template vorm uitbrengen? Is insta het nieuwe cu2?
Omgggg ok dit zou ik dan wel weer heel erg grappig vinden. Je zou het bijna⊠hilarisch kunnen noemen.
Oh dit is die jongen die vroeger Jehovaâs getuige was maar is verstoten vanwege zijn geaardheid toch? Hij was daarmee een keer bij je zal het maar zijn of iets dergelijks, geloof ik
Ik vond die reclame aan het begin van aflevering 3 zo random. Maar het hele verhaal is echt heftig, joh!
Preimark
Stiekem heb ik best zin in een cringeworthy filmpje dus ga hem ff kijken
Vond het wel typisch hoe ze hier die #spon 10% korting op haar dure (!) sieradenlijn wist in te sluizen. Ik vond het ook interessant, maar begon me wel te ergeren aan dat ze bijna zin met âIk zegâŠâ/Ik zei:âŠâ begon. Hoop wel stiekem dat ze nog een juicy verhaal heeft.
Oh zou kunnen, geen idee. Hij heeft nu ook een interview in de &C over zân ouders geloof ik. Dat zag ik in een andere vlog van hem (ik ben ziek thuis, dus had genoeg tijd om cringy filmpjes te kijken ).