Lijkt me geen onverstandige keuze.
Ik heb het idee dat er meer vloggers Saske gaan achterna gaan en ik denk dat het een goed besluit is. Een ‘normale’ baan geeft misschien juist de voldoening die ze zoekt, al vraag ik me af of ze niet gaat schrikken van hoe vermoeiend de meeste banen zijn vergeleken met Youtube/vloggen…
wow wat een dappere beslissing van haar zeg!
Wow wat is up met zijn tanden?
Edit: nvm ik las het al. Ziet er best kut uit zo met deze belichting.
Wel leuk voor ze nmsmvpe
Ja dit denk ik ook. Ben heel benieuwd of ze dan ook makkelijk aan een normale baan kunnen komen!
Wat heeft hij in zn mond zitten. Is dat een beugel?
Nvm spuit11
Ik zou het vooral niet teveel op jezelf betrekken. Volgens mij is Sanne nogal overgevoelig.
Ik hoop oprecht voor haar dat ze snel wat meer rust vindt. Ze komt altijd zo ontevreden en overprikkeld over. Wat iemand ook zegt, het is eigenlijk nooit goed. Het lijkt me heel naar om je constant te voelen alsof iedereen tegen je is en niemand je begrijpt of rekening met je houdt.
Denk het niet. De meeste mensne die over het solliciteren gaan zijn vaak toch al wat ouder, die hebben niks met YouTube en zien er wss ook de meerwaarde niet van in.
Het lijkt me iig niet dst ze een baan wil waarbij ze weer met video’s aan de slag gaat omdat ze juist wat anders wilde. Ik denk dat ze iets met dieren wil doen, ze heeft toch ook heel lang als vrijwilliger bij de dierenambulance gewerkt?
Ik zou het me echt niet aantrekken <3
Past goed bij het merk!
Ik snap gewoon niet waarom Anna zichzelf zo fantastisch vindt.
Omdat we in een maatschappij leven die mensen voornamelijk beoordeeld op uiterlijk en Anna voldoet aan alle eisen die worden gesteld aan een conventioneel aantrekkelijke vrouw en bovendien schroomt ze niet om dat uit te melken voor moneys en Fame waardoor ze constant bevestigd wordt in haar hotness als ze haar dagelijkse Instagram foto plaatst.
Ik vraag me af hoe ze reageert als je elke dag hoort hoe knap en leuk je bent.
Lijkt me toch ook op een gegeven moment ongemakkelijk worden.
Of loopt ze toch al te ver naast haar schoenen (gebruik ik het spreekwoord nu goed? )
Dat ze er waarschijnlijk een kick van krijgt?
Heeft ze nou haar lippen laten doen?
Dacht ik ook al te zien… iets aan haar gezicht is anders. Maar ze is ook kilo’s afgevallen, misschien is het dat?
Ik denk van wel. Vind haar er ook heel moe uit zien.
Scarlet en Joyce konden het niet eens worden over welke kinderwagen ze zouden kopen, dus nu hebben ze allebei maar hun eigen gekocht
Verder hebben ze in de vlog vandaag het 85e en 86e mutsje voor hun toekomstige baby gekocht en bestond de halve vlog uit Hello Fresh spon, waar Scarlet weer heel sarcastisch over aan het doen was.
Hahaha wat. Twee kinderwagens? Oh my lord.