Die Annic lijkt me echt precies zo’n vrouw met wie ik geen vriendinnen zou willen zijn
nou komt dat even goed uit
nou ??
ja je bent toch ook geen vriendinnen met haar. of wel?
Hahahaha dit was echt te droog
Ik heb geen een video van annic gezien maar gebaseerd op jullie reacties over haar vind ik haar een verwende trut.
ik vraag ook gewoon om lullige reacties he
Echt? Ik snap het niet
Gemiste kans voor een poll!
Oh wat naar dit
Huh? Ik las de reactie gewoon grappig als ‘nou mooi want jullie zijn ook geen vriendinnen’, volgens mij bedoelt ze het totaal niet lullig/persoonlijk?
haha nouja ik vond het niet grappig maar dat komt omdat ik geen gevoel voor humor heb boeiee moving on
Wauw, ineens hebben alle bloggers vrijwel dezelfde bril. ( ik vind 'm afschuwelijk.) Serena, Willemijn, Lotte? Wie volgt?
Ugh ja. Mensen in mijn omgeving ook en ik vind het zo lelijk haha. Ik denk echt dat dit zo’n jaren-70 bril wordt van de 2010/2020 era, waar we dan later op terug kijken en denken ‘aiiii’
Ik kijk de vakantievlog van Josh en ik vind het echt jammer dat Alexis zo braaf was tijdens het vliegen. Had het echt chill gevonden als ze de hele businessclass bij elkaar gekrijst en ondergescheten had.
(Echt gemeen wel ja.)
Ik vind zo’n bril leuk… als hij past
Dit is echt hengelen naar pleister spon.
Waarom heeft ze zo’n hoek/punt op haar kin? Fout met bewerken of is dat juist de bedoeling?
Wow dat heb ik op m’n mobiel echt compleet gemist maar op m’n laptop is dat echt heel duidelijk hahah.