Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Als ik Geld had was ik vast ook een Leen Bakker 2.0, er is een reden dat het zo populair is en veel mensen aanspreekt. En uiteindelijk hebben weinig mensen een super uniek interieur en daar is niks mis mee, alleen is het grappig dat je soms je eigen clichés niet merkt en die van anderen des te meer (hier ben ik zelf ook hee erg schuldig aan)

19 likes

Omg ja dus

Lekker met de beste vriend van je ex. Of voormalige beste vriend dan. Aiiiii

Waar is dat ook alweer, er was een lijstje als poll met al die tegenwoordig zo hippe-millenial-interieuritems :smiley: wie wat in huis had van het forum dus

Nee ik ben een authentiek en uniek wezen en mijn interieur weerspiegelt dat :joy:

Nee sorry grapje, hoewel ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen Leen Bakker 1.0 of 2.0 spullen heb. Maarja, dat zijn niet de enige cliché’s op het gebied van interieur natuurlijk.

Ik heb vooral veel oude kringloopzooi in mijn huis staan, wat ook best wel hipster is.

4 likes

Hij zat ooit voor mij in de bioscoop met een andere youtuber, hadden ze het over bedragen die ze kregen voor video’s.

en hoeveel was het?

Volgens mij iets van €50 per 1000 views, maar was ik 2015 ofzo.

Same :smile:

1 like

Oh als iemand dit vindt ben ik ook wel heel benieuwd haha. Ik heb een mix van grijze hoekbank en meer Leen Bakker 2.0 met Ikea en kringloop haha.

1 like

Zo begon het toen ook geloof ik! Toen zeiden mensen hee ik heb ook een grijze hoekbank, hee ik heb een letterbord, etc. Ik ga zoeken en anders wil ik wel een nieuwe poll :smiley:

2 likes

Ik vraag me wel af wat Koen nu precies voor werk doet.
Ik zie hem alleen maar in zijn ondergoed door haar huis banjeren of naar de Mac . En vandaag voor de 5e keer naar de Intratuin met de kids. Ik krijg een beetje ‘Foefjes’ vibe van hun.

1 like
3 likes

Mijn ladder is mijn schoenenrek, dus die heeft wel een doel :smiley: Verder heb ik helemaal niks van die dingen, maar zou best een grijze hoekbank willen. Of een cognackleurige leren, nog beter. Maar geen plek voor :frowning_face:

1 like

Ik heb ook 0 dingen uit het lijstje. Maar ik wil ook een cognac bank, vind ik supermooi

1 like

Ik heb er vier en dat viel me nog mee, haha. Had helemaal verwacht alles aan te kunnen vinken maar gelukkig niet.

1 like

Maar uiteindelijk is het gewoon belangrijk dat je zelf blij bent met je inrichting en dan lekker boeiend als je hetzelfde vloerkleed hebt als half instagrammend Nederland, je komt niet bij half instagrammend Nederland over de vloer, alleen (voornamelijk dan) bij jou thuis, dus wat heb je er dan mee te maken wat ‘iedereen al heeft’ natuurlijk.

9 likes

Hij doet toch iets voor een media bureau en de dutch YouTube gathering organiseren samen met Eelco? Dacht ik me te herinneren. Maar ik heb al even niks meer gezien van hun. Ik kan gewoon niet aan het ideee wennen dat Darcy nu met de beste vriend van Thomas is. Slaat nergens op, weet ik haha. Maar ik “ken” Thomas en Koen en die kliek zo van “vroeger” dat ik dit heel raar vind hahah. Waar een mens zich druk om kan maken he.

3 likes

Durf te wedden dat Darcy binnen no-time weer zwanger is, ze wilde toen zo graag weer een baby dat het me niks zou verbazen.

4 likes

Ze willen nu niet nog meer kinderen zeiden ze laatst in een video, maar goed dat hoeft niks te zeggen.

Ik ben echt Bonnie fan en vond het geweldig hoe ze dat met het letterbord oploste. Zo knullig, heel lief vind ik dat.

Enne, heb gisteren favorieten video van ‘Je Wil en Tien’ gekeken en daar werd ik echt droevig van. Ik vraag me af of:

A. Ze echt hysterische karikaturen van zichzelf zijn geworden.

B. Ze gewoon ouder zijn geworden en ik er niet mee kan dealen dat ze van girl- next-door naar glamour-achtige-mommy-influencers zijn getransformeerd.

C. Ze van binnen gewoon nog steeds die leuke meiden zijn maar een rol moeten spelen van Annick (of hoe heet hun business coach?)

6 likes