Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Hahahhha ja die y’s zijn duur

35 likes

Hahahaha ik kijk die laatste vlog van Noor waarin ze gaan shoppen bij Bijenkorf (#spon) voor kerstcadeaus en ze zegt op 08.55 ‘mag dat??? Papa???’ En aaaah werd er gewoon helemaal ongemakkelijk van, zeker omdat ik haar ook echt zo’n dochter van Sander vind

Door de slimste mens kom ik er nu achter dat een ‘veenlijk’ echt een lijk is. Dat komt toch uit dit topic? (veenlijk filter) Ik dacht dat een het een zelfverzonnen woord was afgeleid van veenmol hahaha

13 likes

Tips voor Bonnie:

Daarom geen v + / maar gewoon een y gebruiken :wink:

2 likes

Haha ik vind het wel goed gevonden eigenlijk :grin:

1 like

Is dat er weer op?? Sorry, off-topic

Ik krijg echt kriebels van de instastories van Lisanneleeft.

4 likes

Positieve kriebels? :crazy_face:

1 like

Oh ik zou er echt helemaal gek van worden als ik hier iedere dag tegenaan zou kijken. Vooral ook dat de ‘y’ van your nog weer anders is dan die van merry en may.

NIET OKE DIT

12 likes

HAHAHAHA

Koop gewoon voor een paar euro extra letters (of ga lobbyen voor #spon #gekregen dealtje met de leen bakker) of kies gewoon een ander stukje kerstsongtekst waar je nog wel voldoende letters voor hebt.

2 likes

Ze wordt toch gespont door HEMA? Waarschijnlijk wacht ze gewoon tot ze ze opgestuurd krijgt

1 like

Ik ben sowieso helemaal klaar met die letterborden met de zoveelste Pinterest spreuk erop, hoezo is die trend nou al 3 jaar gaande? Ik vind het geen haar beter dan zo’n Xenos 100 verschillende lettertype “The home is” bord.

39 likes

Jaaaa!

Wie zijn de kinderen?? Ik volg haar niet meer

Onpopulaire mening over Leen Bakker

Sowieso vind ik zo’n typisch interieur van jonge urban mensen gewoon Leen Bakker 2.0 hoor.

Ik vind het allemaal prima, richt je huis vooral in zodat jij je er zelf prettig in voelt, maar gek genoeg zijn het vaak juist de Leen Bakker 2.0 mensen (grijze hoekbank, urban jungle, desenio posters, lightbox, wit kleed met zwarte lijnen erop, één donkergekleurde muur, vergrijsd eiken laminaatvloer, minimalistisch interieur) die graag Leen Bakker 1.0 bestempelen als onorigineel en uitgekauwd :o_o:

Ik hoop dat ik me nu niet de woede van het forum op de hals haal :grimacing:

115 likes

haha ik ben het echt helemaal met je eens

2 likes

Dit is geen onpopulaire mening hoor

Hmm ik benoemde wel een aantal dingen die ik toch ook wel echt vaak op het forum voorbij heb zien komen.

Wahaha wow ik ben echt een leenbakker 2.0 versie :see_no_evil:

7 likes

Omg heeft zij met Koen??? Koningvlog??? (O God wat voel ik me oud)

2 likes