Noor heeft echt bijna áltijd die hand zo voor dr gezicht alsof ze in lachen uitbarst of alsof ze iets goors ruikt maar toch beleefd blijft lachen. Zo van
‘oeps hihi heb een scheetje gelaten en het stinkt maar ik was het niet hoor’
Snap niet waarom haal die hand uit je gezicht joh.
Kijk al een tijdje geen Jamie li meer, maar net die video met haar kindjes die haar kerst outfit uitzoeken (hm spon), echt zo lief
Huh hier gaat het al sinds gisteren over
Sorry hahahaha ik lees echt heel slecht mee en toen heb ik alleen de zoekfunctie gebruikt of het genoemd was en toen zag ik niks lol
Ja, als ze hem nou iets hoger zou plaatsen dan zou ze tenminste elke keer die lelijke uitgroei verbergen.
Heel leuk jachtseizoen, maar kan die voice-over een x zn muil houden.
Iedereen heeft ze?
Nee, kan idd alleen maar een maat en ook maximaal 3 letters. Ik heb nu SM op m’n spullen
Wat een bijzondere samenwerking tussen Bonnie en funda… “Ja hoi ik heb een huurhuis en wil hierna ooit wel gaan kopen, daarom heb ik zelf wat tips opgezocht voor als je wilt kopen”
Eh heel logisch om dan van zo’n iemand tips aan te nemen
Nou, Bonnie is wel next level gierig, dus als je alvast wil leren hoe je het zo goedkoop mogelijk aanpakt heb je aan haar een goede!
Huh, een beetje vreemd inderdaad. Ook hoe ze zo door haar eigen huis dreutelt de hele video lang?
Al ziet het er verder wel professioneel uit.
Nu heb ik zelf geen plannen om een huis te gaan kopen, maar ik wist ook echt niet dat je je creditcard moet opzeggen voordat je en hypotheek neemt?
Ik ging dit ook gelijk opzoeken na jouw reactie maar ligt wel iets genuanceerder dan zij zegt, ik vond bijvoorbeeld ook: Staat de gespreid betalen mogelijkheid niet ingeschakeld op de creditcard? Dan heeft deze ook geen invloed op de hypotheek.
Nee hoor helemaal niet nodig!
Ik vind bonnie echt vreselijk. Maar dan ook echt
Joe
Waarom zo vreselijk?
Ik vind het zo saai als youtubers in hun vlogs adventskalenders openen, ik spoel dat altijd door. Alsof je nu op 9 december nog zoiets hebt, ‘hey wat een leuke minilipstick of leuk chocolaatje of ander prul, die adventskalender ga ik ook kopen?’ Ik snap dat ze die dingen meestal gratis krijgen en daarom laten zien, maar ik vind er echt niks aan, zeker als het 4 kalenders achter elkaar zijn.
Ik ga opeens echt lekker op Enzo
Wat gebeurd met me… zag net een vlog en op een gegeven moment had hij “de blik”
Vergeet mij niet😬
Over Noor/Bibi/Olivia. Er stond deze maand een interview in de Glamour. En vond ik een aantal uitspraken ook wel… opvallend. Zo niet problematisch.
“In het begin vond Bibi [die camera] niets. Zodra ik de camera aandeed in de auto, verstopte ze zich achter een stoel. Maar ja, ik vlog over mijn leven en daar hoort zij gewoon bij.”
Noor vertelt hoe kleine Olivia de vlogcamera elke dag pakt en net doet of ze haar ouders en zichzelf filmt. “Cute toch. Mensen wijzen me er regelmatig op dat Ollie niet zelf kan kiezen of ze wel of niet op het internet staat. Tja, als ze dat later vervelend vindt, haal ik het er meteen af.”
“Haar [Bibi’s] feed ziet er heel mooi uit, want ik edit uiteraard haar foto’s. Maar toen ik haar laatst voorstelde om twee keer in de week te posten, vond ze dat niets. Ze besteedt haar tijd liever aan school.”